Inlägg från: Annaivarson |Visa alla inlägg
  • Annaivarson

För oss med BIM i april 2017

brunbrallan skrev 2017-04-17 13:45:19 följande:

Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!

Hej förlåt om jag bara hoppar in men här sitter jag med bim +12 men bara negativa tester ett som kändes som spökstrck nu till frågan testade du negativ tills nu?:)
  • Annaivarson
    brunbrallan skrev 2017-04-17 13:45:19 följande:

Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!

Förlåt läste fel trodde du skrev att du var bim inte ÄL+ :)
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-17 17:37:17 följande:

Jag är på BIM + 14. Ingen mens och inga positiva tester..

Åh hoppas du plussar snart så jobbigt o vänta man vill ju bara ha svar nu nu NU!
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-17 21:27:16 följande:

Tack desamma! Ja jag är typ deprimerad över de. Börjar tro att de är något fel på mig. Brukar du ha oregelbunden mens?

. Nej min mens kommer alltid i början av månaden i mars fick jag mens 4:e och februari den 1:à så det är där omkring ! Men nu vet jag inte vad jag ska tro om den haha:) har du oregelbunden ?
  • Annaivarson
    Frekaj skrev 2017-04-18 20:30:10 följande:

Men så konstigt! Samma för mig, förstår ingenting! De finns ju faktiskt dem som plussar otroligt sent, låghormonare. Kanske är vi en av dem Hur går de för dig?

ja exakt min kompis är en av dom hon testade negativt vid 1,5 månad och vid 3 månaden positivt så det är väldigt olika ! Jag känner av lite i brösten o lite små molvörkar i svanken o lite överallt vid magen samt flytningar så jag tror jag fått mensen flera gånger om dagen. Vågar inte testa nu förrän jag går förbi nästa månads mens datum haha man blir så besviken om det är neg:)
  • Annaivarson

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Jaaa grattis!! Vad kul

• Annaivarson
    Längtanefterdig skrev 2017-04-20 08:20:18 följande:

Inte än! Fortsätt testa :)

Är det nära för den är starkare i verkligheten? Min mens hoppade över denna månad men testar negativt på graviditetstest så tänker om ägglossningen kommer iallafall
  • Annaivarson
    orzia1 skrev 2017-04-20 08:43:33 följande:

Ja det är nära. Har du test hemma så testa typ 2 ggr per dag.

Okej ska göra det !:)
  • Annaivarson
    Anonym (Nr 5) skrev 2017-04-20 09:35:13 följande:

Hej. Hoppar in här... jag och min man har försökt sen aug förra året. Jag hade BIM för 9 dagar sen. Mensvärk typ varje dag men inga tecken på att mensen e på g.

Har barn sen innan. Jag har så klart testat mig... mega minus med testlagret och RFSU. Gjorde ett clarblue test nu på morgonen samtidigt som jag tog ett från teslagret. Fortfarande mega minus på testlagret men svagt plus på CB. Har fått svaga på cb innan så jag vågar inte lita på det. Har en bild men förstår inte hur jag lägger upp den.

Tryck där o lägg till bilden du vill ha
  • Annaivarson
    Snultan skrev 2017-04-22 17:24:02 följande:

Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?

Här sitter jag på dag 50 ingen mens och negativt test i förrigår väldigt frustrerande känner med dig !
  • Annaivarson
    Snultan skrev 2017-04-22 21:32:36 följande:

Men shit va länge :/ kollat upp? Brukar du ha oregelbunden?

Nej väntar in nästa månads mensdag kommer den inte då så ringer jag BM :) ja jag brukar få min mens mellan 1-6 varje månad
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017