• Lykkeliv

För oss med BIM i april 2017

Hej!

Hoppar in här om det är okej :)

Fick ett MA i mars, började blöda 23/3 och blödde i 1,5 v allt kom ut av sig själv. Hade då bf i oktober :(

Har inte haft några tankar på att få till det den här månaden, mkt annat som upptagit tiden. Så har noll koll på ÄL och när vi haft mys *S*

Men igår fick jag värk, tänkte direkt, fäste ägget?? Den tanken bara poppade upp. Och idag har jag haft som en tyngd och molvärk i mage och ner i ljumskar. Känner dock inget i brösten. Men gasig :/

Har ingen aning när jag ska förvänta mig bim men tidigast till helgen iaf.

Har 3 barn sen tidigare :)

Ja de va lite om mig.

Grattis till alla er som plussat och tumhållninger för er (och mig) som inväntar ett efterlängtat +

• Lykkeliv
    Sara2017 skrev 2017-04-18 12:34:29 följande:

Nu vill min sambo vänta ett tag innan vi försöker igen... 

Varför vill han det? Har ni försökt länge?

Vi kör med tanken, blir det så blir det.
  • Lykkeliv
    MariaKristine skrev 2017-04-18 16:12:38 följande:

Det tog sig på andra försöket :)

Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3

Stort grattis :)))
  • Lykkeliv
    Sara2017 skrev 2017-04-20 21:45:47 följande:

Nu är det spännande, kommer mensen att komma imorgon? Kommer tempen sjunka eller öka?

Åhhh!! Håller tummarna :) uppdatera oss imorgon!
  • Lykkeliv

Grattis till ni som plussat :)

Ingen mens i sikte än här, inga gravsymtom heller för den delen.. fortsätter vänta!

• Lykkeliv

Mensvärk sen jag vaknade men ingen mens än... tar ett test nästa v om den inte har kommit till dess.

Känner mig inte ett dugg gravid så har inga större förhoppningar.

• Lykkeliv
    Stardust skrev 2017-04-22 11:08:54 följande:

Om min menscykel är lika kort som de två föregående har jag bim imorgon. Så bim är mellan 23-29 om man ska räknar med min "normala" på 26 dagar. Inte ett enda symptom. Alla de andra 9 försöken har jag känt av allt möjligt. Någon annan som inte heller känner av något? Tycker det är dags för ett plus nu..

Inga symtom här heller... och ingen mens än. Men vet inte när jag ska räkna bim eftersom jag haft ett MA. Enl min vanliga cykel så hade jag bim i torsdags
  • Lykkeliv
    Fröfröken skrev 2017-04-22 17:16:11 följande:

Har bara ondare o ondare i brösten o det brukar jag aldrig ha o detta från 8-9 dar innan bim, som är på fredag! Hoppet tänds, hjärnspöken eller ej ..!

Hoppas!!! Tydliga blodådror också?
  • Lykkeliv
    AlltUpptaget skrev 2017-04-23 10:55:32 följande:

Enligt appen ska mensen (inte) komma den 27/4.

Tog detta igår em (5 dagar innan)

Körde med ÄL tester denna gång & fick ett superstarkt positivt test den 11/4 (2 dagar innan enligt appen)

Kan knappt tro att detta skulle kunna vara ett riktigt plus :/

Vill Så gärna att det ska ta sig & att en liten bebis vill flytta in i min mage för att stanna <3

Ser definitivt ut som ett positivt test! Vågar mig på ett Grattis :))
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017