Inlägg från: brunbrallan |Visa alla inlägg
  • brunbrallan

För oss med BIM i april 2017

Hej hej!

Får jag också hoppa in? Har BIM den 20, är på äl+4 idag och tiden går så jäkla långsamt så jag tror jag avlider!!!

• brunbrallan

Jaa att inte tiden kan går fortare! Tur det är påsk strax så kanske det går lite snabbare iaf!

• brunbrallan
    Sara2017 skrev 2017-04-11 12:18:44 följande:

Är också på äl+4, går in och kollar på NC flera gånger om dan som att det skulle göra att tiden går fortare... eller förändra resultat...

Orkar inte vänta!

eller hur! Jag tempar dock inte utan försöker hålla mig från helt onödigt testande såhär tidigt. Märker du av nåt skumt i kroppen? Jag har ont i livmodern av och till, men det brukar jag ha i tid och otid samt ryggvärk. Det är hemskt spännande men såå segt!
  • brunbrallan

Äl+9 här med. Fick ett yyyybersvagt streck igår på 5mlu test. 2 dagar tidigare var det tokblankt. Imorgon ska jag testa med ett babyplan testa tidigt.

Känner mig så ogravid haha.

• brunbrallan
    Sara2017 skrev 2017-04-17 13:16:57 följande:

Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?

Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!
  • brunbrallan

Hörrni ge inte upp än! Det är ff tidigt med äl+9-12. Jag håller tummarna och hoppas verkligen ni får se det underbara plussat!

• brunbrallan
    orzia1 skrev 2017-04-18 08:23:23 följande:

Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.

Oj nu ser det riktigt nära ut!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017