För oss med BIM i april 2017
[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Men Jaaa! Grattis! Vad underbart många plus det blir härinne :)
[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Cd=cykeldag alltså vilken dag man är på i menscykeln
Ja, men räknar väl från mensens första dag till dag före nästa mens.
Sen är jag dock inte hundra på hur man räknar BIM (beräknad icke mens) om man säger att jag ska ha mens idag, är det då BIM idag eller imorgon? Eftersom idag är det BM (beräknad mens) Hm, svårt de här.....
Där kom mensen... tack alla som supportat mig. Lycka till alla! Vi ses när vi ses, om vi ses<3
Sådär, då har jag köpt ett gravtest. Lyckades inte lura i väg svärmor så hon är nu väl medveten om att jag kommer ta ett test.
Nu till min stora fråga....
Ska jag testa ikv eller ska jag vänta till imorgon? BIM idag enligt enligt en av mina apparnoch igår enligt den andra. Jag är jätte kissnödig nu och hållt mig sedan före kl 19
Jaha, då tog jag mitt test och de var negativt. Bara sluta med progesterAll krämen och invänta mens.... Så trist!!
Jag håller tummarna för en tjejer!
Blir galen.. har beställt 4 gravtest, 2 early och två cb digitala, med expressleverans, gjorde detta i torsdags, de kom aldrig fredag så va säker på att de skulle komma idag. Självklart gjorde de inte de..
gjorde gravtest på min cb fertilitetsmonitor, de stod "inte gravid" men på Stickan är de ändå ett tydligt ganska svagt streck.. har bim på onsdag och vet att de kan va för tidigt att testa, därför jag beställde early.. blir galen på denna väntan.. får väl hoppas på att de kommer imorgon i brevlådan då..
Asså!!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir över att ni också ser!!! <3 ÄL+10 idag och hoppas plussa på PE imorgon <3 Håll tummarna för mig! <3
Då hoppar jag över till maj-tråden. Rosa nyss när jag torkade mig. Grattis alla som lyckats få plus denna månad! Och lycka till ni andra som fortfarande väntar <3
Fick rosa på pappret tidigare och efteråt fick jag det här resultatet. BIM idag... Så det var hjärtkrossande... men jag är så lyckligt lottad som har min sambo som är så peppande och är redo att försöka tills vi lyckas <3 Femte försöket nu i maj och andra försöket efter missfall...