För oss med BIM i april 2017
Grattis!!
I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:
Bim på tisdag 18/4
Grattis!!
I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:
Bim på tisdag 18/4
Åh jag håller alla mina tummar och tår <3
Liten update. Bim imorgon enligt app, men efrersom den är oregelbunden så vet jag inte när den kommer. Har iaf nada symtom på varken mens elr graviditet, väljer att ta det som ett bra tecken haha. Bara så otroligt uppblåst och öm i magen och ryggen men hag har känslig mage och tror jag låg konstigt inatt eller typ med min treåring halvt på mig :P
Fortsättning följer... o kommer iaf inte testa förens nästa måndag då jag är på besök hos familjen hela nästa vecka med. Så får helt enkelt hålla tummarna på att mensen uteblir!
Hurra och stort grattis <3
Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
Pluss imorse på BIM -2.
Hur länge ska du hålla dig från att testa?
Bim idag men de kan diffa på några dar, "bara" cd 27 o har oregelbunden.men inga tecken på mens än elr nåt annat. Finns ett hopp men iih vill inte ha fel så låter bli att känna efter...
Ja nu är det nära
Idag börjar det bli positivt på ägglossningstest.
Nä! Ingen mens än så det är ett gott tecken. Kram
Jag tror mensen är på g här med. Jätte lättretlig idag och känner som värk i ländrygg och sidorna. Typiska tecken.
Grattis!!
Det tog sig på andra försöket :)
Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3
Grattis!! Solklart plus ju <3
ÄL+11. Ser ni nått tjejer?
Håller alla tummar och tår (det vet du )
Härligt med flera plus! :)
Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.
Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!
Tog äl test igår (jag som inte skulle) och det börjar närma sig. Dock så har jag fått lite blodblandad (gammalt blod) flytningar efter sex i slutet på förra veckan...har inte ont och det luktar inte så vet inte bara om slemhinnorna är sköra efter min skrapning den 27/3...
Men så här ser äl Stickan ut igår och idag...
Jaa taack
Hur går allt för dig?