För oss med BIM i april 2017
Nä nu kom mensvärk i både mage och rygg! Nu är det bara en tidsfråga.
Nä nu kom mensvärk i både mage och rygg! Nu är det bara en tidsfråga.
Just nu kastas jag mellan att jag faktiskt tror att det kan va o att mensen plötsligt ska komma fem dar tidigare ....... För så har det känts lite idag, diffus mensvärk (eller snälla molvärk) !!!
Veckan före bim är värst i denna bergodalbana helt klart!
Så många med bim nu och väldigt snart!!! Spännande! :)) här lyser mensen ännu med sin frånvaro. Ska testa imorgon kanske... gjorde ett i morse som var negativt. Vet ej när jag har bim eftersom jag hade ett ma o inte fått första mensen än.
Håller tummarna för oss alla!!
Stort grattis till er som plussat :))
Själv börjar jag ge upp nu. Avskyr att vänta. Testade negativt i morse igen. Ingen mens i sikte och blir så knäpp på att inte veta när jag ska förvänta mig den efter mitt ma (v10). Ångrar nu att jag inte tagit ÄL-test. Lätt o va efterklok :/
Suck!! Har en dålig dag helt enkelt!!
När har du bim? Du har säkert skrivit det innan.
Du får ta ägglossning test nästa mån om det inte tar sig denna
Fan.. jag blir ju verkligen inte klokare.. är jag gravid eller inte? RFSU testa tidigt med en känslighet på 15mlU/ml visar ett svagt streck (eller? Se bild) medan clearblue digital som har känslighet på 25mlU/ml säger inte gravid.. senast jag hade svaaaagt streck så visade ändå clearblue gravid 1-2 veckor..
kan de ha varit förtidigt för cb? Eller är RFSU bara ett spökstreck?...
Ja visst gör man! Och tack! Hoppas verkligen de också, försöker få vårt första barn och har två missfall bakom mig :/ detta testet idag är på bim-1, hade ju hoppats på starkare plus samt cb skulle visa gravid så är inte jätte övertygad om att de blir någonting denna gången heller...
Kan en nid göra sig aningen till känna så här dag två? Detta var verkligen minimalt ljusrosa men går son på nålar nu, snälla inte mensen ! Idag har jag faktiskt hoppats !
Lycka till alla!!
Gör du?! :O åååh vad lycklig jag är över att det inte bara är i mitt huvud!!! <3 Tänkte ta ett PE imorgon bitti... Sååå nervös!
Har idag fått en förändring i flytningarna. Från snustorr till att det kändes som det rann till. Väldigt klistrigt, slemmigt eller hur man ska förklara det. Trodde det var mensen som kom, bara rann till. Och ikväll har jag fått lite molvärk i magen. Hoppas på att brösten ska ömma med (som sist). Vill veta nuuuuu! Är jag gravid el ej??? Cd 34 efter ma.
Hur är era flytningar kring bim?