• Stardust

För oss med BIM i april 2017

Hade kraftig mensvärk igår samt en del idag. Känner mig pmsig. Men än har inte mensen dykt upp. Jag har haft i tampong idag eftersom jag verkligen känt av att den kan komma när som, men icke. Nu ikväll hettar det så mycket i mitt ansikte. Jag är illröd om kinderna. Känner mig nästan febrig..

• Stardust

Började få mensvärk den 22e. Haft mensvärk sedan dess men ingen mens. Det känns som att den ska komma när som helst och det har det gjort sen den 22e. Bim mellan 23-27e om man ska titta på mina tidigare cyklar. Tog ett testa tidigt igår ÄL+11/12, negativt. Känns som det borde synts litegrann om det skulle vara något

• Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 08:10:39 följande:

Neg igen imorse

Har fortfarande mensvärk, men ingen mens, så hoppas det är växtvärk

När har du bim? Är i samma sits. Tog dock ett negativt test i förrgår. Har lite oregelbunden mens men förmodligen bim igår.
  • Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 09:08:22 följande:

Mellan den 30/4-3/5. Tror den 30/4 men en app säger den 3/5... Så är det den 3/5 så är det ju ändå rätt många dagar kvar o inte konstigt det inte syns. När ska du testa igen?

Ne precis! Vilket test använde du? Jag väntar tills efter helgen om den inte dykt upp innan dess!
  • Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 11:50:52 följande:

Jag köpte en massa billigt av min kompis som ej behövde de. Så har väl ca 100 st av dessa. Är sådana stickor. Får jag sen plus på de så testar jag med cb och ngt annat stavtest jag också köpte av henne. Testar nog med 10-15 st test varje mån plus ca 20 st ägglossning test så hade blivit ruinerad om jag bara testat med cb. Vilka använder du?

Oj vad många bra att ha ett lager! Jag brukar köra på testlagrets och cb. Det senaste jag tog var från loyds apotek, testa tidigt. Hade det varit något hade väl det isåfall synts på ett sånt test i förrgår kan jag tycka..
  • Stardust
    Anonym (Linn) skrev 2017-04-29 09:41:07 följande:

Tror att det främst gäller dom som har oregelbunden mens o äl, då man inte vet riktigt när man ska ha mensen o att det kan variera. Om du VET att du haft äl och har typ 12-15 dagar till mens, så borde hcg:et bli mätbart några dagar innan bim.

Jag hade ägglossning för 16 dagar sedan, testade mig i förr förrgår med ett testa tidigt men negativt , menar du att det är kört isåfall? :-/
  • Stardust
    Anonym (Linn) skrev 2017-04-29 12:31:49 följande:

Jag har testat tidigare månader ca 1-2 dagar innan bim o då negativt. Men det är klart, denna gången testade jag på bim med ett clearblue early, och strecket var inte jättestarkt ändå. Man har ju hört om de dom inte plussat på bim men senare, tror Dick det är vanligare att det visas på åtminstone bim. Men du verkar ju ha regelbunden ägglossning så bara köra på nästa gång :)

Var det ett spökstreck eller är du gravid? Jag har inte testat på bim dagen, bara innan. Kanske köper ett sista test idag så får vi väl se!
  • Stardust
    Anonym (Linn) skrev 2017-04-29 15:14:55 följande:

Visst är strecken på samma plats, vi har samma test tror ja?

Grattis igen!!!

Tack så mycket! Svårt att få det att sjunka in när vi har försökt så många gånger kommer testa med clearblue senare eller imorgon!
  • Stardust
    jhk88 skrev 2017-04-29 19:07:01 följande:

Grattis!! <3

Tack jag håller tummarna för dig <3
  • Stardust
    RockNRollVirre skrev 2017-04-30 06:41:23 följande:

Testade nyss, visst är det ett svagt streck?

Jag ser när har du bim?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017