För oss med BIM i april 2017
Vad menas med cd 30 om jag får fråga?
Vad menas med cd 30 om jag får fråga?
Ah så har man tex 28 dar i sin cykel så är cd30 = bim + 2 då?
Nu skenade jag i tanken o fick syn på att det finns piplock som tillbehör till bokstavsmugg från designletters ..! Mina barn har varsin sån mugg o tänk en med pip med bokstaven A eller F..!
Vill vill vill ha +
Cb ägglossningstest ska jag testa nästa period!
Undrar annars med träning å så, kör ni (om ni brukar träna) på som vanligt? Jag känner att jag hamnar lite i stiltje .. iofs förkyld nu men..
Tummen för alla som väntar på svar...!
Har verkligen ömma bröst från idag, äl+6... (kanske klämt för mycke hihi ) men spännande är det allt ..! Bim 27/4
Underbart ju, grattis ungafruahlberg !!! Att du inte känt av ngt heller ger mig hopp! precis så var det min förra grav , första månaden skengravid.. andra icke ngr direkta misstankar o sedär ett plus! Hoppas få uppleva samma om en vecka, på detta andra försök.
Ömma bröst (o lite svullna??) från idag möjligen ... klokt att försöka tänka på ngt annat men inte så lätt.. Tummen för oss alla!
Stort grattis Anonym E !!! Tredje barnet väntar jag på med, bim om en vecka o ömma/svullna bröst dag två idag..!
Nu hoppas vi på många plus i tråden!!
Spännande! Har bim om 7 dar ...! Testar nog först i mitten av nästa vecka.. håller tummen!!
Tack för tips om bra test, beställde ett nu på apotea.se så jag testar tis eller ons i nästa vecka, bim 27 eller 28/4.
När har du tänkt testa igen Ulrika34?
Här kom precis tre cb i postlådan, men kör ett early på tis eller ons.. har bim fre el lör men har plussat sent båda tidigare grav.
Superömma bröst nu! Det enda "tecken" jag INTE hade förra månaden när jag var skengravid .. vilken cliffhanger !
2a försöket, tredje barnet, bim 27/4
Har vi ngn bimlista jag missat? Annars kanske dags för en? //Fröfröken