För oss med BIM i april 2017
(Min kommer hellre inte upp över 37 :) )

Det kan variera väldigt mycket från person till person! Huvudsaken är som jag förstått det att tempen höjs med minst 0,3 grader efter ÄL och det har det ju gjort för dig! :)
(Min kommer hellre inte upp över 37 :) )
Är på äl+6 idag och tiden sniglar sig fram verkligen.. Dock inte alls hoppfull för denna månad då vi endast fick till det 3 dagar innan äl.. Har blivit gravid tidigare också genom sex några dagar innan äl men ändå känns chansen så liten.. Inga direkta symtom heller (ömma bröst och lite lotionflytningar men det är som vanligt innan mens). Det enda "symtomet" som sticker ut är att jag drömmer väldigt mkt och sover dåligt. Tyckte mig känna lite stick på morgonen igår på äl+5 som jag tror mig känt de andra graviditeterna också men kan ha varit inbillning också,
Fler som ligger kring samma dag efter äl, har ni några symtom?
Jag tycker att jag ser ett svagt streck!
Hoppas verkligen att det är ett riktigt plus!! <3
10 dagar sen och trodde så att mensen skulle komma i måndags men blev bara pyttilite bruna flytningar på pappret..... kissade på min ända vanliga sticka och nå fasen ser de ut som ett streck. ska testa imon med ett digitalt och är de positivt så ska sambon bli överraskad med ett påskägg:):):)
som man längtat !!! snart 7 månader sen vi förlorade våran dotter i v20+1 på grund av ett allvarligt hjärtfel:"(
va ser ni??
Hmm skit. Negativt för mig :/ visserligen (kanske typ) 10-7 dagar efter äl och 10 dagar innan bim. Kan de va för tidigt?!
Kolla!!!!
Hittade inga stora påskägg så det fick bli en låda
Det ligger i botten hihi
Svar till alla andra som också testat lite tidigt idag. Jag gjorde också ett test i morse, kunde bara inte hålla mig. Är på äl+10 och bim -3 eller -4. Det var såklart negativt.. Meeen en liten del av mig fortsätter ju hoppas att det är för tidigt och att det KAN bli ett plus senare.. När tycker ni att jag ska testa igen?
Men jag har inte så mycket till symtom som talar för graviditet heller.. Riktigt ömma bröst, men det har jag alltid mellan äl och bim. Lite uppblåst mage, men det kan ju lika gärna varit något jag ätit. Annars känns kroppen helt normal.
Är jag på jobbet så är det absolut inget jag går och tänker på. Men så fort jag kommer hem så kommer tankarna tillbaka. Bara hoppas hoppas att det nån gång ska bli ett plus!!
Ser ju ut att vara ett svagt streck där ja :D
Bim-4 :)