• Snultan

För oss med BIM i april 2017

Sara2017 skrev 2017-04-18 10:48:26 följande:

Kan jag kissa på sticka idag? Nu?

Kissade imorse på ett test som har 25miu/ml. Vilket inte gav utslag. Har beställt känsligare, men vet inte om jag kan hålla mig. Vill köpa ett känsligt idag och kissa nu på lunchen! Då har jag inte kissat på 6 timmar och bara druckit ett litet glas oboy och smuttat på lite vatten...

Hur hade ni gjort? Köpt ett test för 150 kr eller vänta?

Försök å vänta :) man blir bara ännu mer besviken om det inte visar nåt. Inte värt det för fem öre. Bättre att vänta så länge som möjligt. Är man gravid så märker man det tillslut
    Matheus 131002!
  • Snultan

Jag tror mensen är på g här med. Jätte lättretlig idag och känner som värk i ländrygg och sidorna. Typiska tecken.

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-18 13:05:40 följande:

Nej men vafan.. Håller, tummarna att den håller sig borta

Me to!
    Matheus 131002!
  • Snultan
    brennaV skrev 2017-04-18 13:15:55 följande:

Nä! Ingen mens än så det är ett gott tecken. Kram

Jo hoppet lever sålänge såklart...
    Matheus 131002!
  • Snultan

Min sambo var "emot" barn oxå förra gången. Han ville med va mentalt förberedd, känna att HAN ville och inte bara något vi bestämde. Tog 3 månader efter att jag slutade med preventivmedel så sa han nu kör vi. Men han har aldrig varit intresserad av att veta äl, bim, vilken vecka av grav osv. Sånt kom när sonen kom. Som nu är 3,5 år å han är världens bästa pappa. Killar kan va lika komplicerade som oss det får nog vara en tröst ändå alla är vi olika.

Matheus 131002!
  • Snultan

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Matheus 131002!
  • Snultan
    Sara2017 skrev 2017-04-19 09:00:49 följande:

Lite som jag då, känner mig våt. Men det gjorde jag förra gången innan mensen...

Ja de kan ju likgärna vara det! Du hade testat va?
    Matheus 131002!
  • Snultan

De som är så himla svårt när min cykel hoppat mellan 25-35 dagar så kan jag ju inte säga om mensen är sen. Den kan ju komma nu, imorgon eller om flera dagar. Så. Jäkla. Störigt.

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-04-19 09:13:14 följande:

Håller tummarna. När är du hemma o kan testa?

Jag brukar tyvärr bli våt dagarna innan mens, men brukar du inte det så är det kanske ett bra tecken.

Jo jag såg att de var jag 5 dagar innan mens förra månaden. Så jag vet inte. Testar först på måndag om mensen inte dyker upp innan dess. Men de känns nåt i kroppen nu tycker jag, vet inte riktigt vad...
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Sara2017 skrev 2017-04-19 09:18:14 följande:

Jupp, alla test negativa. Läste att din cykel variera. Jag är på cd 55, aldrig haft så lång cykel... sen jag fick reda på att min kompis blivit gravid har min cykel fuckat sig helt...

Men guud.. de va i längsta laget. Snacka om att psyket kan ställa om kroppen helt :/ då är de nog oro, stress som är boven ;(
    Matheus 131002!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017