• oONinniOo

För oss med BIM i april 2017

Annisens81 skrev 2017-04-16 09:48:50 följande:
    Om några dagar kan du ju testa hihi
    Sant. Men otåliga jag vill ju testa redan nu. Flört
    Sara2017 skrev 2017-04-16 09:53:25 följande:
    Är på äl+9 idag, min molvärk var typ borta igår... testade imorse, negativt...

Men som du säger, det finna ändå en känsla där, hoppas den är sann för oss båda!!
    Min molvärk är fortfarande kvar och börjar bli starkare. Sen om det är ett gott tecken eller ett dåligt, det återstår att se. Håller tummarna för plus för oss båda!

• oONinniOo
    emphz skrev 2017-04-16 12:55:06 följande:

I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:

Bim på tisdag 18/4

Grattis!!
  • oONinniOo

ÄL+9 och i morse vaknade jag upp och kände mig glödhet. Tempen högre än någonsin denna cykel. Kunde såklart inte hålla mig, utan tog ett test, som sen blev två. Hade inte räknat med ett tydligt plus, men jag kan ändå ana något svagt på båda! Bara hoppas det stegrar nu också. Jättesvårt att få med strecken på bild, så jag blir inte förvånad ifall ni inte ser något.

• oONinniOo
    Sara2017 skrev 2017-04-17 08:02:54 följande:
    Nä, ser inget, men är också dålig på det :P vi får hoppas det blir starkare snart! Ska kissa imorgon äl+10 idag :)
    Förstår att du inte ser något. Jag kan se på testen hemma och även på bilderna hemma, men då är de ju i betydligt större format. Håller tummarna för plus för oss båda. Glad
  • oONinniOo
    Familia skrev 2017-04-17 09:02:17 följande:

Efter 27 försök, ett missfall och inbokad tid för utredning har det äntligen fått bli vår tur!
    Pluss imorse på BIM -2.

Grattis!!
  • oONinniOo
    Isathe skrev 2017-04-17 09:29:07 följande:
    Ååå tuff du är som testat idag, i tidigaste lagret. Själv vågar jag inte testa, vill inte bli besviken. Ena stunden tror jag på att jag är gravid men nästa inte. Har inga tester hemma men ska till stan idag och funderar på köpa ett, vi får se. Isf blir det testning imorgon, BIM har jag torsdag eller fredag. Eller ska man bara vänta på ev mens? Testa tidigast på fredag eller kanske på lördag morgon då är ju bim passerad..... svårt!!
    Ja, det kan vara svårt med när man ska testa sig. Om du inte vill bli besviken är det nog bäst att försöka vänta så länge du klarar. Jag visste redan innan jag tog testen att det är väldigt tidigt och kan bli blankt trots att det kan bli positivt sen. Men min känsla av att jag är gravid är så stark, så jag var tvungen att testa redan nu. Nu får jag ju vänta i vilket fall på att få se om det blir starkare eller inte.
  • oONinniOo
    Isathe skrev 2017-04-17 09:45:55 följande:
    De jag tycker är svårast är att alla verkar ha symtom så himla tidigt, jag har lite ont i magen till och från men inte direkt mensvärk heller, lite ont mot ena äggstocken också, googlade på x för att utesluta det för då tänkte jag att jag faktiskt var gravid men med ett x. Var även Igår kväll illamående men kan bero på tusen andra saker. Annars har jag inga direkta symtom, inte heller på att mensen ska komma. Detta blir första bebisen så har inget att jämföra med.
    Med första barnet hade jag faktiskt noll symptom i princip. Det enda som gjorde att jag tog ett test var att jag känt mig varm i flera dagar och min temp var hög (körde tempmetoden). I övrigt kände jag inget alls, det kom senare efter BIM. Fick ett väldigt svagt positivt på ÄL+10/11. Den här gången blir det i sådana fall 2:a barnet och då brukar ju symptom kunna dyka upp tidigare för vissa.
  • oONinniOo
    Sara2017 skrev 2017-04-17 09:49:24 följande:
    Håller på att spricka av nyfikenhet snart! Inga symptom heller typ, molvärken är som bortblåst... längtar till imorgon!
    Förstår din känsla! Håller tummarna för plus imorgon då! Och starkare för mig imorgon, så det inte bara är spök. Men molvärken har ökat på idag nu sen tempen steg och har varit väldigt gasig i natt. Tungan ute
  • oONinniOo
    brunbrallan skrev 2017-04-17 12:38:55 följande:

Äl+10 visst fan är jag väl gravid!

Stort grattis!
  • oONinniOo

Nu kan jag nog faktiskt börja tro på vad jag ser, att jag inte bara inbillar mig streck. :)

3 min

5 min

• oONinniOo

Vad roligt att se alla plus, grattis!!

Själv är jag osäker på om jag får stanna kvar i BF december. Det svaga plusset blir inte starkare och digitala visar neg.. Har fortfarande kvar mina gravsymptom. Men jag misstänker starkt att något inte står rätt till. Är på BIM+2..

ÄL+9 - ÄL+11
    ÄL+13 - ÄL+14
    De starkaste när de torkat lite

• oONinniOo
    orzia1 skrev 2017-04-23 12:52:15 följande:
    Har tyvärr inga bra erfranheter av test som ej blir svagare. Kan du åka till gyn o ta blodprov?
    Tänkte ringa till MVC imorgon och prata lite med dem, ifall det går att få ta blodprov. Om det nu blir på gyn (annan stad) eller på VC. Så jag får veta svart på vitt hur det ser ut.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017