• Lykkeliv

För oss med BIM i april 2017

Ulrika34 skrev 2017-04-25 22:37:34 följande:

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

Åh nej!!! Va trist :( Hoppas du plussar i maj!
  • Lykkeliv
    Roseaf skrev 2017-04-26 03:50:10 följande:

Känner med dig <3 är på dag 32 sedan mitt missfall startade och jag hade ägglossning den 12 april (kollade med cb fertilitetsmonitor!) man vill ju sååå gärna att de ska ta sig, och man önskar ju nästan ännu mer precis efter ett MF/MA! Håller alla tummar och tår att de finns en liten i våra magar! <3

Ja vi håller tummarna för att mensen lyser med sin frånvaro!! När förväntar du dig bim?
  • Lykkeliv
    jhk88 skrev 2017-04-26 08:34:03 följande:

Bara inbillning igår kväll...

Ser tyvärr inte heller nåt. Kan vara för tidigt att testa, ingen mens = hopp <3
  • Lykkeliv
    EnPetra skrev 2017-04-26 08:49:17 följande:

Någon som kan ge mig hopp? Finna det fortfarande chans för ett plus när man fått negativt på bim+4? Eller är det bara börja vänta på mensen?

Finns ju de som är låghormonare där det tar längre tid för hcg att höjas till en mätbar nivå. Så ge inte upp än! Har du en regelbunden cykel i vanliga fall?
  • Lykkeliv
    jhk88 skrev 2017-04-26 09:19:25 följande:

Nej, det förvånar mig inte att ingen ser något... Jag tror att det kan vara så att det är för tidigt. Kollade i min lilla app och såg att jag testade negativt på samma dag förra månaden också...

Håller tummarna för att du testar positivt om ett par dagar!!
  • Lykkeliv
    Swn skrev 2017-04-26 16:21:49 följande:

Och där kom mensen som en klocka! Tråkigt :( pausar lite och funderar om vi verkligen ska ha en 3a, får se om jag dyker upp i maj tråden. Lycka till alla andra <3

Nej va tråkigt! Lycka till om ni väljer att fortsätta försöka <3
  • Lykkeliv
    Fröfröken skrev 2017-04-26 18:54:15 följande:

Lite molvärk nu på nå vis, avgörandet närmar sig ........

Hoppas!!!!! :))
    orzia1 skrev 2017-04-26 19:43:31 följande:

Här har det börjat komma mensvärk. Så trist. Känns som det inte blir något denna månad

Håller tummarna att den inte kommer utan att det är växtvärk istället!
  • Lykkeliv
    Fröfröken skrev 2017-04-27 06:40:02 följande:

Den satt långt inne men tillslut kom den, mensen, med besked : ((

Nej va trist! :( Hoppas maj är din månad <3
    Nr3sladdis skrev 2017-04-27 06:43:30 följande:

Yay!!! Nu är det på riktigt. ????

Grattis!!! :))) Några symtom?
    orzia1 skrev 2017-04-27 07:00:44 följande:

Testa neg imorse igen. Ska ta ett till test i em. Har dock inga förhoppningar att det plus, mensvärk. Bim tidigast söndag

Håller tummarna på att det är växtvärk!!

Jag har idag mycket mensvärk, även i ryggen så idag lär den ju komma då. Tappade hoppet när jag vaknade med detta. Även haft pms ett par dagar... så siktar in på maj nu.
  • Lykkeliv
    jhk88 skrev 2017-04-27 08:40:38 följande:

Gårdagens test till vänster och dagens test till höger...

Jag ser ett sträck på dagens :)))
  • Lykkeliv
    Ulrika34 skrev 2017-04-27 09:12:45 följande:

Min mens har inte kommit igång än, är på Bim +1 nu, kom lite droppar i måndags och jag trodde den skulle komma igång i tisdags men inget Än, ligger nedbäddad med influensa så jag orkar inte köpa något test men jag hoppas den kommer i lådan idag.

Hoppas de kommer i lådan då!

Krya på dig!!
  • Lykkeliv
    EnPetra skrev 2017-04-27 15:34:33 följande:

Ugh. Bim+5. Gjorde ett test precis och det var negativt. Visserligen varken morgonurin eller hållt mig i två timmar.. Men ändå, besvikelsen..

Negativt test här med.

Har haft mensvärk sen i morse så den dyker väl upp ikväll :(
  • Lykkeliv

CD 36 snart slut... vaknade med väldig mensvärk som har kommit o gått hela dagen. Tog ett test (vanligt) som va toknegativt.

Men ingen mens än... så får vänta och se. Nytt test på sönd el måndag kanske.

Har beställt testa tidigt test. Så tar ett sådant nästa gång.

Snart är april slut...

• Lykkeliv
    Anonym (Linn) skrev 2017-04-28 14:47:19 följande:

Fick + igår på BIM efter tre försök :)

Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..

Ett streck är ett streck!! Grattis!!! :))
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017