• Sara2017

För oss med BIM i april 2017

Freya18 skrev 2017-04-16 10:52:57 följande:

Igår kväll i duschen kom det lite färskt blod när jag tvättade mig. På äl+9. Har aldrig fått spottings 5 dagar innan mens.. Jag kan vara hur stressad som helst, men mensen har ändå varit som en klocka i alla år. Spottings brukar komma högst 2 dagar innan mens.

Blir lite nojig nu och undrar vad kroppen har för sig. Hoppas såklart på en nidis! Skulle vänta till bim innan jag testar, men har redan hunnit testa för någon dag sen och även igår. Negativt.

Testar idag igen eller imorgon. Vi får se. :)

Aldrig fått nidis... hoppas hoppas att det blir något!!
  • Sara2017
    emphz skrev 2017-04-16 12:55:06 följande:

I två dagar har jag fått väldigt oklara svaga resultat på clear blue plus, och idag fick jag detta:

Bim på tisdag 18/4

Wow!! Grattis!!!!
  • Sara2017
    Freya18 skrev 2017-04-16 14:16:13 följande:

Nu börjar det mola på ordentligt i livmodern och äggstockarna! :o Tror nästan att mensen hälsar på tidigt denna månad.. Testade med PE idag, men helt negativ. Inte ens mina hökögon kunde se ett streck.

Åh <3
  • Sara2017
    Anonym (-) skrev 2017-04-16 16:07:49 följande:

Hade bim igår, testade då och idag, visade negativt (och några dagar innan för jag har kännt mensvärk i 2 veckor nu utan blod) har känt värk från vänstra äggstocken, ländryggen och runt magen. Tror ni det är graviditet eller nån jävla cancer, cellförändringar eller nåt med äggstocken? Att ha mensvärk i 2 veckor utan blod så man inte kan röra sig ibland är väl inte jätte normalt?

Jag hade nog bokat tid...
  • Sara2017
    jhk88 skrev 2017-04-16 23:44:45 följande:

Vad säger ni om de här testen? Det vänstra från imorse kl 07 och högra ikväll kl 23?

Börjar bli dags att mysa :)
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 07:25:02 följande:

ÄL+9 och i morse vaknade jag upp och kände mig glödhet. Tempen högre än någonsin denna cykel. Kunde såklart inte hålla mig, utan tog ett test, som sen blev två. Hade inte räknat med ett tydligt plus, men jag kan ändå ana något svagt på båda! Bara hoppas det stegrar nu också. Jättesvårt att få med strecken på bild, så jag blir inte förvånad ifall ni inte ser något.

Nä, ser inget, men är också dålig på det :P vi får hoppas det blir starkare snart! Ska kissa imorgon äl+10 idag :)
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 08:16:37 följande:

Förstår att du inte ser något. Jag kan se på testen hemma och även på bilderna hemma, men då är de ju i betydligt större format. Håller tummarna för plus för oss båda.

Håller på att spricka av nyfikenhet snart! Inga symptom heller typ, molvärken är som bortblåst... längtar till imorgon!
  • Sara2017
    oONinniOo skrev 2017-04-17 10:14:59 följande:

Förstår din känsla! Håller tummarna för plus imorgon då! Och starkare för mig imorgon, så det inte bara är spök. Men molvärken har ökat på idag nu sen tempen steg och har varit väldigt gasig i natt.

Gasig har jag också varit! Gud vad jag fisit ^^
  • Sara2017

Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?

• Sara2017
    brunbrallan skrev 2017-04-17 13:45:19 följande:

Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!

Hihi! Får vänta tänkte jag, teaterman jag har är känsliga vid 25 miu/ml beställt tester som är på 10 :)

Grattis till dig! :D så häftigt!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017