• Anonym (Kåt men nervös)

MMF - törs jag prova?

Min man vill att vi har en trekant. En till man alltså, med mig i centrum. Inget mellan männen. Jag både vill och inte vill. Jag vet inte om jag kan ge mig hän och njuta med någon jag inte är kär i. Och sen måste det ju vara jättesvårt att hitta den "perfekta" mannen, jag måste ju tända på honom. Har kollat lite på Body Contact men får ingen bra känsla för de männen. Och någon bekant går helt bort.

Min man vill verkligen detta och jag är sugen jag med, men vet inte om jag törs...

Erfarenheter tack, please?!

• Svar på tråden MMF - törs jag prova?
  • Anonym (Man29)

Vad är det för typ av man han vill att ni ska träffa, och hur vill du att mannen ska vara?

• Anonym (Kille)

Ska du prova så gäller det att prata massor innan. Ni kanske tror att ni vet hur ni reagerar men det vet ni inte förrän ni är där. Han kanske blir jättesvartsjuk t.ex.

Han bör sätta dina gränser. Dvs vad som gäller för kyssar, vart satser inte får läggas osv. Om nån inte känner sig 100% rätt, så avbryt å gå. På 2 sek.

Ta en fika innan med er prospekt och prata igenom o känna efter stämningen.

Ett annat tips om ni känner er osäkra är ju att ta myrsteg. T.ex. Att ni kör en cam träff första gången o onanerar tillsammans. Nästa gång kanske ni träffas o han ger eller får oralsex av dig. Gången efter penetration osv. Då får ni som par en del upplevelser att prata igenom lite känna efter hur det känns i verkligheten. Om det inte känns bra, ja då är det väl lättare att komma över att ens partner t.ex. sugit lite kuk, än att man t.ex. varit med om en dubbelmacka.

Men framför allt ska du bara träffas om DU vill det. Killens idéer är bara önskemål. När det gäller sex ska man inte göra sådant man inte vill själv, är i alla fall min uppfattning.

• Anonym (Adam kallar jag mig)
    Anonym (Kåt men nervös) skrev 2017-03-07 17:41:22 följande:
    MMF - törs jag prova?

Min man vill att vi har en trekant. En till man alltså, med mig i centrum. Inget mellan männen. Jag både vill och inte vill. Jag vet inte om jag kan ge mig hän och njuta med någon jag inte är kär i. Och sen måste det ju vara jättesvårt att hitta den "perfekta" mannen, jag måste ju tända på honom. Har kollat lite på Body Contact men får ingen bra känsla för de männen. Och någon bekant går helt bort.

Min man vill verkligen detta och jag är sugen jag med, men vet inte om jag törs...

Hur har det gått för er? Hur går dina tankar TS?
  • Anonym (Bikille)

Stressa inte fram det. Prata runt med 100 olika o välj ut någon ni båda känner är något för er.  

• Anonym (Eva)
    Anonym (Kåt men nervös) skrev 2017-03-07 17:41:22 följande:
    MMF - törs jag prova?

Man är ju nyfiken på hur det gick så här många år senare!
    Jag var också tveksam i början. Min man ville också ha trekant med mig i centrum. Vi träffade iaf en trevlig kille. När brallorna åkte av visade det sig att han var väldigt välutrusad. Min man blev lite orolig men kom snart på att det var väldigt upphetsande. 
    Nu mera har jag tre mycket välutrustade älskare som jag har sex med, gärna samtidigt medan min man tittar på. Både jag och min man älskar när de dubbelpenetrerar mig. Vi hittade dessa killar på BC. Man får nog ha lite tur för att hitta rätt.
  • Robert 832

Ni kan alltid dejta någon. Gör ett urval och lär känna den andra mannen tillsammans under någon aktivitet. Det är ofta lika nervöst att vara den tredje parten som går till ett existerande par. Han har två personer att lära känna och ingen aning om ni bara försöker spice:a upp sexlivet utan att ha tänkt igenom saker o ting. Kan gå hemskt fel i värst fall.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Adam kallar jag mig)

TS - klart du vågar testa - vad är det värsta som kan hända liksom?

Svar på tråden MMF - törs jag prova?