• Anonym (Kåt men nervös)

MMF - törs jag prova?

Min man vill att vi har en trekant. En till man alltså, med mig i centrum. Inget mellan männen. Jag både vill och inte vill. Jag vet inte om jag kan ge mig hän och njuta med någon jag inte är kär i. Och sen måste det ju vara jättesvårt att hitta den "perfekta" mannen, jag måste ju tända på honom. Har kollat lite på Body Contact men får ingen bra känsla för de männen. Och någon bekant går helt bort.

Min man vill verkligen detta och jag är sugen jag med, men vet inte om jag törs...

Erfarenheter tack, please?!

• Svar på tråden MMF - törs jag prova?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-07-25 09:16:08 följande:
    Vad är för liten utrustning enligt dig?
    Vi hade uppgett vissa mått som krav och han var inte i närheten av det.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Härligt) skrev 2025-07-25 09:22:26 följande:
    Förstår inte hur vissa män tänker. Har man i annons eller liknande talat om vad som gäller och så kommer man ändå dragande med en utrustning som inte är i närheten av önskemålet/kravet. Jäkligt egoistiskt och trist. Självklart blir det respass om det visar sig att han inte lever upp till våra krav. Efter några nitlotter har även vi börjar kräva bildbevis.
    Vi har även råkat ut för att de tagit någon annans bild så nu kräver vi bildbevis där ansiktet syns så att vi ser att det är samma person.
  • Anonym (manlig)
    Anonym (Kapten) skrev 2025-07-23 23:32:19 följande:

Det märks ju på dig redan att ni är lite ute på hal is
    Ta det från en som lekt med par till och från ganska mycket
    Mitt absolut bästa tips om man inte riktigt är säker är att göra det till en gemensam skoj grej på 2 när andan faller på och båda är lite extra sugna
    Välj ut en trevlig passande dildo som får spela den extra mannen så ser ni efter ett tag om ni ens vill gå vidare. En MMF kan ju vara väldigt visuellt stimulerande när man ser den utifrån men när man väl är uppe mitt i en på riktigt så försvinner mycket av den visuella stimulansen. Om ni går vidare så är det självklart kvinnan som ska välja och godkänna den extra mannen. Om någon vill backa ur så måste man lyssna och inte försöla övertala för det har jag sett sjäv flera gånger gå oerhört fel. Själv åkte jag upp till Dalarna för inte så länge sedan för att träffa ett trevligt par, hon hade varit tveksam till det hela men vi tog det lungt och träffades ute först och tog en bit mat och pratade och hade allmänt trevligt. Hade så smått förväntat mig att det inte skulle leda vidare då dem var ganska så mycket yngre men när jag gick för att hämta mer dricka så såg jag i ögonvrån att hon gjorde tummen upp till sin man. För att detta inte ska utveckla sig till någon porrnovell så kan jag bara säga att allt gick bra och att alla verkade ha mycket trevligt. Dagen efter då det blev dags för mig att åka hem så blev jag avtackad på ett översvallande sätt och det vanliga att det här måste vi göra om och att vi skulle hålla kontakten. Fick mail av mannen på måndagen att det här var precis deras förhållande behövde och att dem nu kände sig som nyförälskade tonåringar.
    På torsdagen så ringde frun och sa att hennes man hade tuppat av på jobbet.
    Han hade inte sovit sedan natten till måndag, han kunde inte få bort bilderna av sin fru med en annan man ur huvudet dem var fastbrända där. Tyvärr klarade deras förhållande inte av den påfrestning som det blev och nu ser det ut som det är på väg mo skilsmässa. Så tänk över det hela hellre en gång extra och var försiktig med vad man önskar. 

Intressant och lite tragisk historia. Tänker att god självkännedom hos båda parter, och god förmåga att kommunicera om svåra saker, är bra grundförutsättningar för att minska risken för det där. Ett problem är ju att personer som inte har god självkännedom oftast inte är medvetna om det själva.
  • Meddelande borttaget
  • Perjonsson

Vad är faran?
    Det är lungt, gör det. Du kan känna dej mer avslappnad med tex en liten ögonmask....

• Anonym (Vanilj)

Kom  överens  vad som gäller från början   ,och  båda  är  klara med vika negativa och positiva  känslor som kommer komma  dagen efter.  .. . Vad du förväntar  dig?, ställ dina krav.... 
    Men att vara bra mentalt förberedd är  viktigt .Jag har svarat flera annonser  på BC..  och inser  man sällan för ett svar  tillbaka !. Nej  inte intresserad,.  Nyfiken?   Osv.  
      Kanske välja en plats som inte förknippas i all framtid för " mötet" ..     Tråkigt. Om det egna sovrummet. Blir stället på ett misslyckat  första  och  troligen  enda försök för all framtid.
    Även om det är i en trygg miljö... Bättre säga nej.  Man inte är mentalt förberedd på vad man själv vill få ut av ett möte ..

• Anonym (EM)
    Anonym (Kåt men nervös) skrev 2017-03-07 17:41:22 följande:
    MMF - törs jag prova?

Min man vill att vi har en trekant. En till man alltså, med mig i centrum. Inget mellan männen. Jag både vill och inte vill. Jag vet inte om jag kan ge mig hän och njuta med någon jag inte är kär i. Och sen måste det ju vara jättesvårt att hitta den "perfekta" mannen, jag måste ju tända på honom. Har kollat lite på Body Contact men får ingen bra känsla för de männen. Och någon bekant går helt bort.

Min man vill verkligen detta och jag är sugen jag med, men vet inte om jag törs...

Erfarenheter tack, please?!

Det är svårt via BC. Men det går, men ni behöver vara väldigt noggranna med vem ni tar kontakt med. 

Finns det ingen som du har haft ögonen på och tänkt tanken om i ditt närområde? 

Vad är det för åldersspann och andra krav ni har?
  • Anonym (Ja)

Kan vara en fördel att ta in en okänd då man inte behöver träffa den efteråt.
    Samtidigt kan det kännas tryggare med någon man känner, men då får man räkna med att det kan kännas konstigt att umgås efteråt.

Kanske inte ska börja med skarpt läge. Testa med att sae på när andra har trekant.

• Anonym (Refuserad)

Det finns säkert olika erfarenheter. Min ex-partner har haft trekant med DP på swingerklubb. Hon beskrev det som brutalt och att vissa fantasier ska få förbli fantasier.

Andra kan säkert ha mer positiva upplevelser.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden MMF - törs jag prova?