Inlägg från: Anonym (Inte bra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte bra)

Byta inspektör på uppkörning?

Anonym (Anna) skrev 2017-03-07 19:18:44 följande:

Hejsan. Nu är det såhär att jag körde upp i förrgår och kuggade. Det var endast en liten sak jag missade men jag förstår att jag kuggade och det är inte anledningen till att jag vill byta inspektör.

Jag har en ny uppkörning imorgon och jag vill inte ha samma person. Jag tyckte han var otrevlig och jag har nu en fruktansvärt dålig känsla när jag tänker på honom (förmodligen förknippad med en känsla av att vara besviken på sig själv).

Jag vet att man inte får välja vilken man vill ha men tror ni man kan ringa och be om att inte få samma? Tänker inte klaga på honom men jag trivdes helt enkelt inte med honom i bilen.

Tacksam för råd!

Låter inte som att du ens ska ha körkort, om du tycker vägverket ska anpassa sig efter dina krav! Du får minsann rätta in dig i ledet och köra upp på samma villkor som vi andra!
  • Anonym (Inte bra)
    Anonym (Tror inte det) skrev 2017-03-09 13:01:27 följande:
    Jag tror inte TS tycker att vägverket ska anpassa sig efter hens krav, utan mer undrade om det är möjligt att ha en annan uppkörningsinspektör. Bara för att man frågar så innebär det ju inte att man är inkompetent som förare.
    Jo det innebär det att man är.
  • Anonym (Inte bra)
    Anonym (Rätt ska va rätt) skrev 2017-03-09 15:51:27 följande:
    Nej, det är inte ett dugg inkompetent att fråga, det är en rättighet. Däremot kan det vara en kompetensvarning om man frågar Vägverket. De upphörde att existera 1 april 2010, så kunskapen kanske inte är färsk längre...
    Nu kan vilken idiot som helst få körkort. Annorlunda på 90-talet! 

Snart får man väl bedöma sig självt också!

Fattar inte vad problemet är? Är väl bara att rätta in sig i ledet!
Svar på tråden Byta inspektör på uppkörning?