• fanola

Inte trött, ovanligt?

Jag är gravid i v7 och är inte så trött som alla andra verkar vara. Det här är mitt första barn men andra graviditet. Den förra slutade däremot i ett MA och det var ca 3 år sen nu. Kommer inte riktigt ihåg om jag var så trött då heller men de kanske man inte alltid är? Någon annan som inte känner sig så trött? :)

• Svar på tråden Inte trött, ovanligt?
  • LejonSa

Är inte gravid just nu men jag var inte heller trött under min graviditet. Hade inga illamåenden heller. Blev trött mot slutet (vilket för mig var v 30 däromkring då sonen kom v 32).

Däremot minns jag oerhörd trötthet i början av min första graviditet som slutade i MA. Graviditet nr 1 och två var det bara några månader mellan.

Njut av att inte känna tröttheten. Den kommer smygandes längre fram, tänker jag

Grattis till graviditeten

• fanola

Tack för svaret! :)

Jaa man ska bara njuta! Även fast man är ett vrak haha!

• Rödtjärnens Anna

Har sällan varit piggare än de sista månaderna, är i v 22. Hoppar upp ur sängen innan väckarklockan ringer, är igång hela dagen och går och lägger mig vid den tiden jag brukar (om inte senare).

Jag märker knappt att jag är gravid, mår bättre än vanligt. Pyttelite illamående i början. Det enda jag egentligen märker det på är att kläderna inte passar längre och att jag nu börjar känna fosterrörelse.

Vi får vara ytterst tacksamma att vi mår så här bra, och hoppas att det fortsätter. Det är länge kvar till bf

Svar på tråden Inte trött, ovanligt?