Är min tjej missbrukare?
Vad är det för fakta jag är resistent emot?
Kan du ge ett exempel?
Jag väntar fortfarande, eller är det bara en fantasi jag har att du ska berätta vart denna faktaresistens finns?
Och på vilken specifika sak du tror jag inte tar in fakta på.
Ska tillägga jag haft just detta "samtalet" hundratals ggr.
Och sker alltid när den man diskuterar med inser att de påståenden den gjort inte går att styrka, eller att den inte vill ha svar då den vet att att fakta kommer äga.
Så svarar man med personliga påhopp, liknande som du gjort nu.
Sen andra påhopp som min Svenska jag skriver, den är mycket populär och gnälla på när man inser man står i hörnet och har inga alternativ kvar.(Men för slippa ta den, min Svenska är kass, aldrig påstått nått annat(move on
).
För svara på frågor finns inte på kartan av någon mycket konstig anledning, vore ju en enkel sak att täppa till igen min mun.
Då det finns många saker som är dåliga också.
Men då måste man ha kunskaper.
Berömmet har jag fått inte hittat på.
bara se den senaste som jag(bland annat) hjälpte, hon var jätte tacksam till bli hjälpt, så nej inte självberöm.
Dock kan du bara ta mitt ord att jag får beröm på PM, men även om vi helt utesluter PM, så har jag många tack här som alla kan läsa.
tom hjälpt ett fotbollsproffs, som då ville sluta med oxy efter sin karriär.
Angriper de dig personligen, så gör de det för att de är fullständigt gröna av avundsjuka på dina briljans och hjälpsamhet.
Grattis, du hjälper så många! tänk på det, så vet du att du på alla sätt och vis är bättre än de som på något sätt har mage att ifrågasätta dig och kalla dig faktaresistent. TSSS...du , faktaresistent....