• Dixie

Kavat!?

Vestra skrev 2017-03-14 11:25:16 följande:

Skor som används mycket är alltid av bra modeller. Vill inte att mina barn behöver ha skor som påverkar deras fötter negativt. Sedan finns det ju andra bra märker förutom kavat just. 

Hur påverkas fötterna negativt?

Blir de felväxta eller vad är det som kan gå fel?
  • Dixie
    Dixie skrev 2017-04-02 14:52:14 följande:

Hur påverkas fötterna negativt?

Blir de felväxta eller vad är det som kan gå fel?

Hade varit intressant att veta.......
  • Dixie

Jag har svårt att tro att den sko man använder under någon månad verkligen ger men för livet..... att skon eller strumpan andas är säkert viktigt av bekvämlighetsskäl just när man använder skon, men det ger ju inga bestående men.... låter mest som skrämselpropaganda jag har då aldrig hört om någon som har problem som vuxen pga billiga skor!

• Dixie
    Maddi skrev 2017-04-04 21:46:32 följande:

Tro vad du vill, jag lägger inte ner energi på att övertyga någon jag inte känner. Svarade enbart på frågan. Men de är alltid skillnad på vad man vet och vad man tror.

Har du något bevis för faktan du presenterar så läser jag gärna den!!
  • Dixie
    Maddi skrev 2017-04-04 22:04:27 följande:

Som sagt jag tänker inte övertyga någon jag absolut inte känner. Om du nu är intresserad så är de inte så svårt att ta fram. Jag har sagt vad jag vet. Man kan ju vända på de, ta själv fram fakta som styrker att man inte får problem med fötterna.

Lämnar, har sagt mitt och fått säga det jag ville få fram och har inget mer att tillägga.

Så du påstår dig veta något, men du kan inte bevisa det - låter som alternativ fakta för mig!

Att du tjatar om att vi inte känner varandra förstår jag inte, brukar du känna alla på ett diskussionsforum? Vad jag vill få fram är att du kan inte tvärsäkert påstå något, nervärdera min åsikt och därefter tycka att jag själv ska leta fram fakta som styrker din teori.
Svar på tråden Kavat!?