Kavat!?
Skor som används mycket är alltid av bra modeller. Vill inte att mina barn behöver ha skor som påverkar deras fötter negativt. Sedan finns det ju andra bra märker förutom kavat just.
Blir de felväxta eller vad är det som kan gå fel?
Skor som används mycket är alltid av bra modeller. Vill inte att mina barn behöver ha skor som påverkar deras fötter negativt. Sedan finns det ju andra bra märker förutom kavat just.
Hur påverkas fötterna negativt?
Blir de felväxta eller vad är det som kan gå fel?
Jag har svårt att tro att den sko man använder under någon månad verkligen ger men för livet..... att skon eller strumpan andas är säkert viktigt av bekvämlighetsskäl just när man använder skon, men det ger ju inga bestående men.... låter mest som skrämselpropaganda
jag har då aldrig hört om någon som har problem som vuxen pga billiga skor!
Tro vad du vill, jag lägger inte ner energi på att övertyga någon jag inte känner. Svarade enbart på frågan. Men de är alltid skillnad på vad man vet och vad man tror.
Som sagt jag tänker inte övertyga någon jag absolut inte känner. Om du nu är intresserad så är de inte så svårt att ta fram. Jag har sagt vad jag vet. Man kan ju vända på de, ta själv fram fakta som styrker att man inte får problem med fötterna.
Lämnar, har sagt mitt och fått säga det jag ville få fram och har inget mer att tillägga.