• ivfbullen

IVF igång Mars/April 2017

Hej!

Vill gärna följa andra som också är igång med IVF nu. Jag och min man kör nu IVF nr 2 efter att vi blev gravida och fick genomlida ett MA under 2015.

Nu är vi igång med försök nr 2 och är på sprutdag 3 med Menopur, dos 300.

Jag skriver av mig en hel del på min blogg och vill gärna komma i kontakt med andra som går igenom ivf nu eller som ska börja.

Till er som vill följa bloggen:

Htttp://ivfbullen.wordpreds.com

• Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017
  • Tösen88
    londonivf skrev 2017-10-05 08:58:03 följande:

Tack 

Jag testade negativt idag. Jag har misstänkt/befarat det sedan i måndags. Vi fick två blastocyster till frysen den här gången, så jag hoppas att det är någon av dem som är vår nya guldgruva! Även om det är deppigt med all denna väntan (och jag nu hunnit fylla 39 år, så känner panik med min ålder också).

Hej!

Åh va tråkigt, TD idag?:(

Hoppas verkligen att ngr av blastisarna fäster. <3

Kram
  • Pitebo
    Tösen88 skrev 2017-10-05 17:29:41 följande:

Tack<3

Hoppas ni fick ut många fina ägg idag och att dem har en lyckad date med "pojkarna".
  • Tösen88
    ijo skrev 2017-10-05 18:13:57 följande:

Hoppas att allt gått bra idag tösen! :) :)

Tack fina du. Det gick bra, fick lite extra lugnande och vetskapen om vad man har å förvänta sig gjorde denna ÄP lite lättare:) fick ut 10 st fina ägg

Idag ringde dom och sa att 7 st har blivit befruktade och att vi väntar med insättning till tisdag istället som planerat imorgon. Känns bra och positivt nu hoppas vi på att de utvecklar sig till fina blastisar
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-10-05 18:58:29 följande:

Hoppas ni fick ut många fina ägg idag och att dem har en lyckad date med "pojkarna".

10 st fina ägg som 7 blivit befruktade känns bra:)
  • Pitebo
    Tösen88 skrev 2017-10-06 15:45:36 följande:
    Åh så himla kul! Håller tummarna nu!
  • Pitebo
    Tösen88 skrev 2017-10-06 15:45:36 följande:

Hur gick det tösen? Är det ruvartider nu? <3
  • Tösen88
    Pitebo skrev 2017-10-11 01:27:13 följande:

Hur gick det tösen? Är det ruvartider nu? <3

Heeej! Jajemen nu är jag en ruvar igen:) vi fick tillbaka en fin blastis igår:) de 6 andra skulle kämpa vidare till idag så kommer få ett brev med info om hur många som gått att frysa in <3 tack för att du tänker på mig <3 hur är det med dig?
  • ijo
    Tösen88 skrev 2017-10-11 15:42:41 följande:

Heeej! Jajemen nu är jag en ruvar igen:) vi fick tillbaka en fin blastis igår:) de 6 andra skulle kämpa vidare till idag så kommer få ett brev med info om hur många som gått att frysa in <3 tack för att du tänker på mig <3 hur är det med dig?

Vad kul att läsa! :) Håller tummarna nu att den fäster & stannar! <3 Hur var det sist, satte ni in blasto då också?
Svar på tråden IVF igång Mars/April 2017