Omvänd personlighet?
Halloj, såhär ligger det till.
Jag är tillsammans med en tjej sedan 2,5 år tillbaka. Hon var helt otroligt underbar det första året. Sen tvärvände allt totalt. Från att ha varit världens mest impulsiva och spralliga tjej till en tråkig "tant". Jag vet att det låter taskigt men i början så ville hon ha sex jämt, kunde väcka mig på nätterna. Hon var vaken halva nätterna för att de va tråkigt att sova, ville hitta på saker hela tiden. Älskade att laga mat och dricka vin på vardagar och kyssas, ja massa tok och härligt. Men nu.... hon vill gå och lägga sig 8 varje dag, och vill aldrig hitta på något på vardagarna utan bara hem äta mat (maten förväntas lagas av mig annars blir det hämtmat) och gå och sova. Fredagar likaså, möjligtvis om vi ska göra något så är det lördagen som gäller. Hon vill aldrig ha sex någonsin, och kyssas gör hon bara ibland sällan för att de känns som hon känner sig tvungen. Det finns lixom ingen kärlek bakom det. Jag frågar varför hon aldrig vill ha sex men får svaret jo det vill jag. Men... avvisar mig ALLTID. Har slutat försöka för är knäckt efter alla nobbar. Detta har resulterat i att jag inte alls känner mig kär längre. Tvivlar varje dag på oss. Men jag vill och hoppas så så gärna att vi ska kunna hitta tillbaka. Men varför är allt med henne så tvärtemot vad de var från början? Allt som jag trodde var hennes intressen och hennes personlighet visade sig ju vara totalt fel?
Är det mig det är fel på? är hon inte kär i mig längre fast hon säger det? eller vad är lixom grejen? någon som har tips/förslag/ideer?