• Anonym (Skämsihjäl)

Jag bajsade på mig under dejten

Jag var på dejt (andra dejten) i går och redan innan dejten så kände jag att det var något fel med magen. Jag hade ätit någon jä*la räksoppa till lunch och den måste ha ställt till det...

Det lät och gjorde ont i magen. Jag tänkte ställa in min dejt men sen runt fem på kvällen så satte jag mig på toa och hade världens diarré! Jag tänkte att nu har jag tömt magen och det kändes bättre efteråt.

Strax därefter tog jag en dusch och började göra mig iordning. Vi skulle ses runt halv åtta.

Vi åt en middag ihop och hade det supertrevligt, precis som första dejten. Magen var under kontroll och jag kände ingenting. När vi var klara med maten så frågade han om jag ville följa med hem på ett glas vin.

I bilen började jag känna hur magen bullrade igen och jag tänkte för mig själv "snälla nej inte igen, hur pinsamt är inte det att fråga efter toaletten för att-göra- nummer 2 på bara andra dejten?!!??"

Jag försökte ta det lugnt och föra en konversation (jag kallsvettades som bara den!) men det gick inte att ignorera smärtan. Kändes som att jag satt på nålar. Fyf*n vad ont det gjorde!!! Jag bestämde mig för att springa in på toaletten så fort vi är framme då jag absolut INTE kunde hålla mig!

Vi kliver ut ur bilen(jag försöker fortfarande hålla lugnet), kommer in genom dörren och i hallen händer det som inte får hända... Jag sket på mig!!!! Det lät HÖGT dessutom. Jag ville bara springa därifrån och aldrig mer se min dejt. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och efter en evighets pinsam tystnad får han ur sig "vill du att jag skjutsar hem dig?" Jag Pep tillbaka som en liten mus "ja tack". Tror ni inte han tar med sig ett par tidningar ut som jag skulle ha under mig... Jag ville bara gråta.

Idag har inte vi pratat alls. Jag skäms. Han har inte hört av sig, vill han ens göra det? Borde jag höra av mig? Eller skjuta mig själv?

• Svar på tråden Jag bajsade på mig under dejten
  • Anonym (F)

Fy sjutton så hemskt! Stackars dig, egentligen så kan du höra av dig och på något sätt och skoja lite om det. Krasst men sant så är det nog så enkelt att ifall killen gillar dig så spelar det här ingen roll.

• Anonym (A)

Stackars dig, ja det var pinsamt. Alla kan ju råka illa ut....han hör säkert av sig.

• orzia1

Hej.

Jag hade skrivit något typ i stil med. Tack för igår, o tack för du körde hem mig, har legat däckad hela natten och varit jättedålig, misstänker att det kan varit fel på maten, hoppas du slipper drabbas.

• Anonym (nn)

Fyyy.....din stackare, vilken mardröm!!

Jag tycker du ska kontakta honom. Hade jag varit i hans skor hade jag inte tagit kontakt. Inte pga äckel eller liknande utan helt enkelt för att jag helt enkelt föreställt mig att det var en ruskigt obekväm situation för den andre parten och inte riktigt vetat hur/om jag skulle nämna det.

Försök avdramatisera ; skriv något i stil med att du skäms som ett djur och att det måste ha varit någonting du ätit men ge dig inte in i långa förklaringar utan avsluta där med att tacka för en i övrigt trevlig träff. Eller, beroende på vilken typ av humor han verkar ha, "trots att slutet blev skit så hade jag supertrevligt under resten av kvällen".

• taquine

Tänk att det kan vara så intressant med bajs i vuxen ålder... 

Goodness me
  • Anonym (Bea)
    taquine skrev 2017-03-19 11:19:39 följande:

Tänk att det kan vara så intressant med bajs i vuxen ålder... 

Intressant och intressant, hade du velat skita ner dig inför en ny dejt?
  • Anonym (Bea)

I ärlighetens namn hade jag lagt ner dejtandet oavsett vilket av personerna jag var.

• taquine
    Anonym (Bea) skrev 2017-03-19 11:35:19 följande:
    Intressant och intressant, hade du velat skita ner dig inför en ny dejt?
    Läs ts en gång till och överväg sanningshalten  Eller läs tråden PJ länkade .
    Trevlig söndag!
    Goodness me
  • Anonym (herr G)
    taquine skrev 2017-03-19 11:45:12 följande:
    Läs ts en gång till och överväg sanningshalten  Eller läs tråden PJ länkade .
    Trevlig söndag!
    Har man hängt här ett par år så känner man igen ämnet också.
  • DizzyD66
    Anonym (Skämsihjäl) skrev 2017-03-19 10:58:23 följande:

Jag var på dejt (andra dejten) i går och redan innan dejten så kände jag att det var något fel med magen. Jag hade ätit någon jä*la räksoppa till lunch och den måste ha ställt till det...

Det lät och gjorde ont i magen. Jag tänkte ställa in min dejt men sen runt fem på kvällen så satte jag mig på toa och hade världens diarré! Jag tänkte att nu har jag tömt magen och det kändes bättre efteråt.

Strax därefter tog jag en dusch och började göra mig iordning. Vi skulle ses runt halv åtta.

Vi åt en middag ihop och hade det supertrevligt, precis som första dejten. Magen var under kontroll och jag kände ingenting. När vi var klara med maten så frågade han om jag ville följa med hem på ett glas vin.

I bilen började jag känna hur magen bullrade igen och jag tänkte för mig själv "snälla nej inte igen, hur pinsamt är inte det att fråga efter toaletten för att-göra- nummer 2 på bara andra dejten?!!??"

Jag försökte ta det lugnt och föra en konversation (jag kallsvettades som bara den!) men det gick inte att ignorera smärtan. Kändes som att jag satt på nålar. Fyf*n vad ont det gjorde!!! Jag bestämde mig för att springa in på toaletten så fort vi är framme då jag absolut INTE kunde hålla mig!

Vi kliver ut ur bilen(jag försöker fortfarande hålla lugnet), kommer in genom dörren och i hallen händer det som inte får hända... Jag sket på mig!!!! Det lät HÖGT dessutom. Jag ville bara springa därifrån och aldrig mer se min dejt. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och efter en evighets pinsam tystnad får han ur sig "vill du att jag skjutsar hem dig?" Jag Pep tillbaka som en liten mus "ja tack". Tror ni inte han tar med sig ett par tidningar ut som jag skulle ha under mig... Jag ville bara gråta.

Idag har inte vi pratat alls. Jag skäms. Han har inte hört av sig, vill han ens göra det? Borde jag höra av mig? Eller skjuta mig själv?

Gjorde du inte det för redan 2 år sedan? Fortfarande O koll på din mag-tarn-trakt?
  • Anonym (Höra)

Vill höra hur det går/gick!

Svar på tråden Jag bajsade på mig under dejten