Frågor
Förlorade mitt barn och har inte kunnat finna meningen med livet sedan dess. Min älskade pojke levde tillräckligt länge för att bli en egen person vi älskade mest av allt på hela jorden.
Tänker på honom varje dag, varje timme, hela tiden. Han fanns och skulle ha kunnat leva idag. Jag skulle kunna läsa sagor för honom och trösta honom och skämma bort honom. Jag skulle berätta att han är det viktigaste i mitt liv och jag skulle se honom leka, skratta och sova. Titta på honom och se hur vacker han är. Hålla honom hårt mot mig och känna honom mot mitt bröst.
Idag är han bara ett minne för alla. Världen fortsatte snurra och allt fortsatte som om ingenting har hänt. Jag försöker skaffa mig ett liv igen, men jag var som bäst när jag var hans pappa. Jag var påväg att bli en av de där lyckliga människorna.
Idag har jag bara självmedicinering som kärlek i livet. Jag vill bara säga en sista sak: min älskade son var det vackraste barnet som någonsin funnits. Jag levde då, nu är jag också död, eller jag går åtminstone runt än.
Så gick ännu en dag i livet..