Inlägg från: Anonym (Ledsenmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsenmamma)

MA pojkfoster?

Hej!

Jag har massor utav funderingar efter ett konsaterst MA i torsdags.

Jag har i mitt hela liv haft 6 graviditeter. 1:a blev en abort då förutsättningarna för ett barn just då inte var aktuellt. 2år senare så fick jag två missfall tätt inpå varandra som avslutades i v6-8 och skötte utdrivning själv. Efter sista mf så fick jag en frisk och pigg liten dotter utan mens emellan mf och grav och 2 år senare en dotter till och nu skulle jag haft ett tredje barn men på UL +kub test visade det sig att graviditeten har avstannat i v 7-8 var svårt för dem att mäta exakt. Jag skulle vart i v 14. Jag är så ledsen och har fått för mig att jag inte kan få pojkar? Jag är nedstämd och försöker rannsaka mig själv om varför det blir så. Är det bara mina pojkfoster som inte blir äldre än till v.8? Dom ville inte säga något på gyn då det ej är relevant.

Jag undrar om det stämmer att det kan vara så? Har ni haft samma som jag? Funderingar kring detta? Har ni fått en pojk tillslut trots era misstankar själva?

Usch är så ledsen. Känns så tomt och att man blivit snuvad på konfekten liksom. Kände mig gravid med symtom fram till v.12 ????????

• Svar på tråden MA pojkfoster?
  • Anonym (Ledsenmamma)

Konstigt nog ransakar man ju sig själv och allt möjligt för att finna orsak svar osv

Tack för ditt svar ?

Svar på tråden MA pojkfoster?