Inlägg från: Anonym (stoppibacken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stoppibacken)

Är det hetsjakt på Peter Springare nu?

Anonym (Heja Peter!) skrev 2017-03-22 19:49:10 följande:
    Ok, så Springare är högerextremist? Suck. Varför är verkligheten så svår att acceptera? Att invandare är extremt överrepresenterade vad det gäller grova brott.
    Jag trodde att han betraktades som högerextremist efter att/för att han visade sig vilja förinta journalister med vänstersympatier?
  • Anonym (stoppibacken)
    Anonym (Heja Peter!) skrev 2017-03-22 19:59:14 följande:
    Snälla, har ni fixerat er i ordet "förinta"?

Ja, han vill krossa lögnmedia som mörkar invandringens kostnader och konsekvenser?

Läste du krönikan i Expressen där Cecilia Hagen ville förgifta sverigedemokrater? Hon ville förpassa dem från jorden. Hon kallade de dem mänskliga brunråttor.
    Jag erkänner att jag hänger upp mig lite på att en person som är anförtrodd att använda dödligt våld för att skydda medborgarna vill förinta folk, ja. Om du tycker att det är att fixera sig vid saker så kan jag leva med det.

Vad han sedan har efterhandskonstruerat när han insåg att han överskattat hur mörkbrunt diskussionsklimatet i det här landet blivit rör mig inte i ryggen.

Nej, jag har inte läst krönikan ifråga. Är den läsvärd?
  • Anonym (stoppibacken)
    Anonym (Heja Peter!) skrev 2017-03-22 20:19:28 följande:
    Ja, du har fixerat dig vid ordet "förinta" och jag tror även du övertolkat det till egen fördel, eller?

Ordvalet är väldigt olyckligt.

Ja, lös krönikan och återkom.
    Jag hoppas att Springare saknar känsla för vad ord betyder, ja. Alternativet är värre; karln har väl rätt att bära vapen?

Jag kanske tacklar krönikan vid tillfälle. Just nu har jag mer akuta problem att fokusera på, tack.
Svar på tråden Är det hetsjakt på Peter Springare nu?