Inlägg från: Anonym (Med i gruppen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Med i gruppen)

Är det hetsjakt på Peter Springare nu?

Springare själv skulle nog ta det med en klackspark om han skulle få kicken, han ska snart gå i pension iallafall. Det skrev han också i sitt första inlägg, det som gjorde honom känd.

Att vänstertroll skriver ner honom känns som skitsamma, han har många andra bakom sig.

• Anonym (Med i gruppen)
    Anonym (Sanitetskontroll) skrev 2017-03-20 20:28:48 följande:
    Jag uppfattar det som att det finns ett sådant språkbruk inom vissa högerextremistiska kretsar

Du menar att han inte känner till betydelsen av förinta, samt att han är motståndare till press- och yttrandefrihet.

Jag uppfattar det inte som att han är en imbecill högerextremist utan att han i stället bara har en abnorm agenda, en agenda där man skriver om journalister som ska förintas.

Återigen. Det är ingen anklagelse mot poliskåren som helhet. Det finns rötägg inom alla yrkesgrupper.
    Läs och lugna ner dig.

nyheteridag.se/springare-om-kritikstormen-misstolkning-i-syfte-att-sprida-hat-och-misskreditering/
  • Anonym (Med i gruppen)
    Anonym (***) skrev 2017-03-26 12:26:46 följande:
    Är det samma människor som valde att missförstå Sara Larsson när hon sade att hon hatade alla män efter det skett en våldtäkt?
    ZZZZZZZZZZara med zäta? Den lilla wannabefeministen som skakar rumpa, ruskar tuttar och visar magen?
    Vem bryr sig om vad hennes pubertala hjärna vaskar fram???

Det är inte jämför bart en enda sekund i hela universums hirtoria med vad en mogen man, en högt uppsatt polis, har för åsikter. En som dessutom själv säger att hans ordval kanske inte var det ultimata.
  • Anonym (Med i gruppen)
    Anonym (***) skrev 2017-03-26 13:13:14 följande:
    OK, tack för att du bekräftade det, det är tydligen skillnad på vem som yttrar sig än vad de säger.

Det är alltså OK att kritisera någon vars åsikter man inte gillar, men kritiserar folk det du gillar, då är det fel?

Ja, denna dubbelmoral finns väl mest i den bruna sörjan, där samma regler inte ska gälla alla.
    Nej. det är skillnad på vad en vuxen man som dessutom är en högt uppsatt polis har för åsikter och på vad en omogen tonåring tycker.

Bara det. Så din analys gick om intet.
  • Anonym (Med i gruppen)
    Anonym (***) skrev 2017-03-26 13:28:44 följande:
    Så allas åsikter är inte lika mycket värda för dig?

För du vet väl om att det är bara är dina åsikter, inte fakta...
    Nja, alla har rätt att uttrycka sina åsikter men jag tar inte tonåringars lika allvarligt som vuxna välanpassades åsikter.

Strunt samma, vi är inte på samma nivå och nu ska jag ut i solen. Hej svejs, återkommer i kväll.
Svar på tråden Är det hetsjakt på Peter Springare nu?