Inlägg från: Försökerbligravid |Visa alla inlägg
  • Försökerbligravid

För oss som försöker bli gravida med första

Hej! Ny här!

Jag och min sambo har försökt i cirka ett år nu, haft problem med ägglossningen. Idag tog jag ett rsfu test och tycker att jag ser två streck, vad ser ni? Är det för svagt?

• Försökerbligravid
    Försökerbligravid skrev 2017-12-06 14:23:20 följande:

Hej! Ny här!

Jag och min sambo har försökt i cirka ett år nu, haft problem med ägglossningen. Idag tog jag ett rsfu test och tycker att jag ser två streck, vad tycker ni? Är det för svagt? Eller kan man ha ett svagt och ett mörkt?

• Försökerbligravid
    Isathe skrev 2017-12-08 14:15:42 följande:

Nu ser jag!! Å säger direkt grattis!! Hur länge har ni försökt?

Åhh tack så mycket!! Jag hoppas verkligen, blir ändå så osäker när det är så svagt :)
  • Försökerbligravid
    Amidina skrev 2017-12-08 14:13:31 följande:

Jamen då är det ju bara att gratta!  Ett streck är ett streck! Grattis!

Tack! Har ni använt rsfu test innan?
  • Försökerbligravid
    My102 skrev 2017-12-08 15:28:51 följande:

Stort Grattis!! Har ni fått hjälp med ägglossning? När i relation till BIM tog du testet? :)

Tack så mycket! Vi har försökt i ett år ungefär men efter som att jag är soppas ung så har vi inte fått någon hjälp utav någon läkare. Bara använt av ägglossningstest. Tog testet bim0 , för cirka två dagar sen. Har inte tagit något nytt än då jag är rädd att det ska visa negativt!! :S
  • Försökerbligravid

Tog ett test i Onsdags som jag la upp längre upp. Det var ett ganska svagt plus som många av ni trodde. Nu i morse fick jag detta, vad säger ni? Jag tycker att det är ett + men i bland kan det vara skönt att flera ser samma sak.

• Försökerbligravid
    Isathe skrev 2017-12-11 07:32:27 följande:

Ingen tvekan, ett solklart pluss!!! Stort grattis!

Hur länge har ni försökt?

Åhh tack är så lycklig!!!

I ett år ungefär!!
  • Försökerbligravid
    Lewaize skrev 2017-12-11 08:03:16 följande:

Det är utan tvekan det starkaste plusset jag har sett på familjeliv (förutom de digetala) någonsin! Grattis :D :D

Haha, Åhh tack är super glad verkligen!!!
  • Försökerbligravid
    Isathe skrev 2017-12-11 15:06:29 följande:

Stort grattis igen!!

Det ger hopp för en annan som försökt sedan februari utan ett enda pluss hittills.

Jag var nära på att ge upp så många gånger ä. Tänkte att det antagligen inte var meningen att jag skulle bli mamma. Det är tack vara min sambo som har sagt att det aldrig kunde vara fel att försöka :) lycka till!!
Svar på tråden För oss som försöker bli gravida med första