För oss som försöker bli gravida med första
Hej! Ny här!
Jag och min sambo har försökt i cirka ett år nu, haft problem med ägglossningen. Idag tog jag ett rsfu test och tycker att jag ser två streck, vad ser ni? Är det för svagt?
Hej! Ny här!
Jag och min sambo har försökt i cirka ett år nu, haft problem med ägglossningen. Idag tog jag ett rsfu test och tycker att jag ser två streck, vad ser ni? Är det för svagt?
Hej! Ny här!
Jag och min sambo har försökt i cirka ett år nu, haft problem med ägglossningen. Idag tog jag ett rsfu test och tycker att jag ser två streck, vad tycker ni? Är det för svagt? Eller kan man ha ett svagt och ett mörkt?
Ser tyvärr inte någon bild....
Nu ser jag!! Å säger direkt grattis!! Hur länge har ni försökt?
Jamen då är det ju bara att gratta! Ett streck är ett streck! Grattis!
Stort Grattis!! Har ni fått hjälp med ägglossning? När i relation till BIM tog du testet? :)
Tog ett test i Onsdags som jag la upp längre upp. Det var ett ganska svagt plus som många av ni trodde. Nu i morse fick jag detta, vad säger ni? Jag tycker att det är ett + men i bland kan det vara skönt att flera ser samma sak.
Ingen tvekan, ett solklart pluss!!! Stort grattis!
Hur länge har ni försökt?
Det är utan tvekan det starkaste plusset jag har sett på familjeliv (förutom de digetala) någonsin! Grattis :D :D
Åh grattis!! ETT SUPERPLUS!
Stort grattis igen!!
Det ger hopp för en annan som försökt sedan februari utan ett enda pluss hittills.