DevilsDaughter skrev 2017-03-27 22:44:19 följande:
Det låter jobbigt det där.. Men skönt att ha sjukvården på sin sida och att de hjälper dig att komma igång tidigare. Var det din första hinnsvepning? Känner du av något?Har du fått hinnsvepning eller något som hjälp på traven?
Jag hade ganska så rejäla förvärkar inatt, vaknade av dem.. Trodde verkligen det var på riktigt och bara väntade på att det skulle dra igång för det kändes verkligen som att det skulle göra det. Men till min besvikelse blev de glesare och svagare istället för att sedan försvinna:( Har varit igång till tusen idag och efter det fått en del förvärkar liknande de inatt men inte riktigt lika starka. Känns alltså som att förvärkarna ändrat karaktär, men undra om det beror på att förlossningen kanske kommer starta snart eller så jävlas kroppen bara med mig.. Detta är mitt femte barn och min kropp har inte hållit på såhär tidigare trots att jag har gått över mycket förr.
Efter hinnsvepningen igår kände jag mig konstig i kroppen. Darrig och yr. Sedan kom (ursäkta) tarmtömningen igång. Sedan molande mensliknande värk. Värker även i ryggen. Magen är stenhård. Sen en liten färdknäpp på det. Så det är bara och vänta och se.
Ska in på spec mvc på torsdag för nya provtagningar. Få se om jag öppnat mig mer då. Dvs om inget händer innan.