• Soffanl81

Syskonförsök mars 2017

Hej! Jag hoppar in här i tråden, har en dotter på snart 6 år som kom på naturlig väg som vi försöker att ge ett syskon. Har varit i ivf- karusellen i 2,5 år, gjort 7 ivf försök varav 6 st insättningar ( inget till frysen) ruvar nu på två embryon som var "snabba", har hör att det är bättre än långsamma men inge " toppen" embryon men försöker att inte ha förväntningar men man önskar ju bara nu att det tar sig. Har gjort både långa o korta programmet med olika mediciner på det sista nu började jag att spraya i början på februari och sen ta gonal f, är nu på ruvardag 3.

Har alltid läst här i forumet utan att skriva, men kände att det känns skönt att följas åt vi som är i samma situation.

• Soffanl81
    Fiorenza skrev 2017-04-08 15:22:07 följande:

Hej och välkommen! Jag har nog aldrig hört begreppet snabba/långsamma embryon förut, vad innebär det? Hoppas i alla fall att det är starka små du har fått återförda. När är det dags att testa?

Hej!

Tack :)

Hade heller inte hört "snabba" innan, dom har alltid sagt att dom har satt in ett "toppen" embryo men det menas att det delar sig snabbt, antagligen lite för snabbt.

Har testdag den 22/4.

Hoppas allt går bra för dig, och att det slutar blöda.
  • Soffanl81

Hej! På vilken klink går ni?

Jag bor i Stockholm och har tänkt byta från ivf kliniken Stockholm till Sofiahemmet.

Svar på tråden Syskonförsök mars 2017