Vattenavgång v.18
Inatt gick vattnet . Vaknade av att det forsade ur mig. Ambulans in till lund och medecin för att stoppa värkarna och kortisonsprutor för lungarna. Är inlagd nu i lund till minst vecka 28. Är i vecka 25+5
Inatt gick vattnet . Vaknade av att det forsade ur mig. Ambulans in till lund och medecin för att stoppa värkarna och kortisonsprutor för lungarna. Är inlagd nu i lund till minst vecka 28. Är i vecka 25+5
Stort grattis till fina flickan! Blev själv mamma för snart tre veckor sedan i vecka 26+1, och precis som du känner jag ingen tillit till vården längre. Jag visste hela tiden att hon skulle komma tidigt eftersom jag är koniserad, fick tidiga förvärkar så jag knappt kunde gå, slemproppen lossnade etc men ingen trodde på mig och alla sa att det var normalt. Men min magkänsla sa hela tiden att det är något som inte stämmer så hade jag inte kollat mig på eget bevåg hade jag förlorat henne i vecka 22. Finns en grupp på Facebook för oss som fått tidigt, Extrempremtur-Föräldragrupp. Tycker gruppen är kanon där man kan prata med dem som gått igenom samma sak eller är mitt uppe i det som en själv. Man behöver ventilera alla sina tankar och känslor för det är en känslostorm alltihop <3
Kan det vara NEC som hon fått? Skönt att höra att operationen gått bra :)