Vattenavgång v.18
Tjolahejtjolahopp skrev 2017-05-17 16:50:16 följande:
Ja vi får se. Det är ju bra och negativt på olika sätt. Det som är bra är väl att då kan mina barn komma hit och sova över i en roligare miljö med andra barn och en lekpark. Sen är det säkert samma människor där en längre tid än här. Det enda negativa är nog att jag inte är lika trygg men det är ju ändå bara några min härifrån precis över gatan. Men så länge jag får ett direktnummer som jag kan ringa då borde det vara ok. Läste att det fanns någon affär i närheten och att det fanns cyklar man kunde låna. Jag kan nog säga nej om jag absolut inte vill men kanske kan prova iaf och se :)
Hej från ytterligare en som följer och hoppas utan att ha skrivit något tidigare. :) Så fint att se att du äntligen fått rätt bemötande och fått komma till rätt sjukhus! Du är stark och inspirerande som stått på dig genom allt detta. Låter angående boendesituationen som att det skulle kunna fungera att beställa mat m.m. över nätet från t.ex. cooponline så slipper du ge dig iväg någonstans, om du vill hålla dig så stilla det går och inte bära tunga kassar. Då levereras ju allt in i hallen där du är. Kanske värt att testa? Och tveka inte att kräva att få komma tillbaka om det inte känns bra på patienthotellet! Besvärliga och krävande patienter får tyvärr ofta bättre vård än artiga och tacksamma. Kämpa på!