• fanola

Vattenavgång v.18

Hej ts. Jag tror vi är många som i tystnad följer din tråd. Kände däremot att det var dags att säga något nu när jag är inne varje dag och ser hur der går för er.. Ville bara säga att jag önskar verkligen att allt går bra för dig/er. Och med er menar jag du å bebis, pappan verkar ju inte vara något mega stöd precis! Jobbigt att behöva handskas med honom OCKSÅ i allt du går igenom.

Enda anledningen till att jag kollar på familjeliv varje dag är för att läsa om dig och hoppas på att det blivit någon förbättring sedan sist..

Jag håller verkligen alla tummar jag bara kan och tänker ofta på er! Jag ber för att allt ska gå bra!

• fanola

Vart så orolig när jag loggade in på fl och såg 79 nya inlägg! Men nu slutar inte tårarna rinna å även fast jag inte känner dig så har jag nog aldrig varit så glad för någon annan i hela mitt liv.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag aldrig vart me om några som kämpat så otroligt mycket som ni gjort! Herregud nu måste ja torka tårarna å lugna ner mig lite! All kärlek och lycka till er! <3

Svar på tråden Vattenavgång v.18