• Anonym (osäker)

Badoo

Jag o min sambo är i 40-års åldern. Vi har varit tillsammans i ca 2,5 år. För ett par veckor sen fick vi reda på att vi äntligen är gravida. Vilket vi har jobbat på ganska länge. Nu till saken: Igår gjorde jag nåt förbjudet, jag kollade hans mobil och ser dåatt han har Badoo-appen:/ Går dumt nog in och visst är det så att han " flirtar"....Jag blev förkrossad av det så klart. Har haft en konstig känsla sista tiden och vi har sex typ 2ggr/mån. Nu undrar jag hur ni skulle gjort? Skulle du konfrkonfrontera honom eller bara låta det vara. Det va ju trots allt fel av mig att kolla hans mobil. ..

• Svar på tråden Badoo
  • Anonym (Kille)

Du är gravid. Det är hög tid att tala med mannen. Det är väl bara säga att du lånade hans telefon för att Googla en grej o råkade se appen.

• Anonym (Ksnsbs)

Jag hade kontronterat.

• Anonym (uäh)

Jag hade dumpat illa kvickt!

• Anonym (Zara)

Nä, det är inte fel att kolla mobilen. I en relation skall man väl vara så pass transparent och ärlig med/mot varandra att man 1. Klarar av om ens partner kollar i luren. Samt 2. Inte lägger ut sig på dejtingappar.

Jag har varit med om samma sak. Mannen här menade då att han gjorde det för att "jävla med mig" när vi hade en period av lite drama och stress i relationen. Yeah right. Det fattar väl vilken idiot som helst att man sysslar med sånt för att man är ett svin som söker bekräftelse eller ännu värre: letar nytt.

Jag ställde till med ett jävla liv kan jag lova. Och han la ner beteendet. Eller så har han blivit bra på att mygla, haha!

Oavsett anledningen är det grymt dåligt beteende av din sambo. Du har all rätt att bli förbannad. Och känn dig inte dum för att du kollade: kvinnor är otroligt mycket mer intuitiva än män, det är vetenskapligt bevisat. Du fick din misstanke bekräftad: han är dum i huvet. Och nu får tiden utvisa om skadan är permanent eller möjlig att åtgärda.

• Anonym (A)

Konfrontera, vad annars?

• Anonym (konfrontera)

Ja, konfrontera. 

• Anonym (osäker)

Ja ni har rätt! Jag får ta mod till mig helt enkelt. Tack för era tankar.

• Anonym (Fritiof)
    Anonym (osäker) skrev 2017-03-25 20:09:15 följande:

Jag o min sambo är i 40-års åldern. Vi har varit tillsammans i ca 2,5 år. För ett par veckor sen fick vi reda på att vi äntligen är gravida. Vilket vi har jobbat på ganska länge. Nu till saken: Igår gjorde jag nåt förbjudet, jag kollade hans mobil och ser dåatt han har Badoo-appen:/ Går dumt nog in och visst är det så att han " flirtar"....Jag blev förkrossad av det så klart. Har haft en konstig känsla sista tiden och vi har sex typ 2ggr/mån. Nu undrar jag hur ni skulle gjort? Skulle du konfrkonfrontera honom eller bara låta det vara. Det va ju trots allt fel av mig att kolla hans mobil. ..

Vilken skithög som inte kan ta ansvar! Släng ut fanskapet eller ta en allvarlig diskussion.
  • Anonym (Imma)

Åh vad tråkigt :/

Bara att hoppas att han inser allvaret, jobbar hårt för att återfå förtroendet och lägger ned med bekräftelsesökningen.

• Anonym (Ok)
    Anonym (uäh) skrev 2017-03-25 20:14:43 följande:

Jag hade dumpat illa kvickt!

Du hade dumpat som gravid 40+?
Svar på tråden Badoo