Inlägg från: Anonym (Hoppas det löser sig.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas det löser sig.)

Badoo

Anonym (osäker) skrev 2017-03-25 20:09:15 följande:

Jag o min sambo är i 40-års åldern. Vi har varit tillsammans i ca 2,5 år. För ett par veckor sen fick vi reda på att vi äntligen är gravida. Vilket vi har jobbat på ganska länge. Nu till saken: Igår gjorde jag nåt förbjudet, jag kollade hans mobil och ser dåatt han har Badoo-appen:/ Går dumt nog in och visst är det så att han " flirtar"....Jag blev förkrossad av det så klart. Har haft en konstig känsla sista tiden och vi har sex typ 2ggr/mån. Nu undrar jag hur ni skulle gjort? Skulle du konfrkonfrontera honom eller bara låta det vara. Det va ju trots allt fel av mig att kolla hans mobil. ..

Många idiotiska förslag i tråden. Hur klokt vore det att omedelbart dumpa som gravid?

1) Det du först tänker göra är alltid det sämsta.

2) Prata med någon du känner väldigt väl och beskriv vad du upptäckt och nu tänker.

Är naturligtvis oerhört sorgligt att han söker bekräftelse vid sidan av och så aldrig en gör "bra kille". Det är lika illa som att gå på dejter när man är i ett förhållande.

Tyvärr är et väldigt vanligt att man testar sitt "marknadsvärde" på Internet då det för vissa känns lite mer oskyldigt att göra det är jämfört med på krogen, jobbet eller andra platser.

Du ska naturligtvis "utreda" det som hänt, men gör inget förhastat som du kanske sedan får ångra.
    Anonym (osäker) skrev 2017-03-31 23:30:22 följande:

Känner mig så feg! Har inte vågat konfrontera. ..Vet inte vad jag är rädd för... Känns bara så illa att ha kollat hans telefon. Kanske är det hans reaktion på det som gör att jag fegar ur.. Mår så otroligt dåligt över detta och mitt självförtroende är i botten.

Prata med någon som är bra att prata med innan du gör något.

Du kan inte släppa det här.
    Anonym (osäker) skrev 2017-04-05 22:59:54 följande:

Jag konfronterade honom ikväll. Han nekar rakt av o säger att badoo är en fb-app och måste ha installerats automatiskt. Ja eller hur??? Orkade dock inte med att säga att jag varit inne o läst. Känner mig så lurad, sårad och ledsen. Har så mycket annat omkring mig också så det här blev bara för mycket..

Som man beklagar jag verkligen att det finns puckon av mitt eget kön.

"Installerats automatiskt" och du har sett att han varit aktiv och skrivit till andra.

Förstår att du känner dig sårad och ledsen.
Svar på tråden Badoo