Anonym (Naturist) skrev 2017-03-31 07:47:21 följande:
Inte mycket man kan göra, tydligen. (Paret) Trådstartaren hör till en grubb människor som skyller alla problem på invandrare. Lyssnar inte på vad andra säger och tar inget eget ansvar under förevändning om att man betalar skatt i Sverige. Sorgligt!
Jag kommer i alla fall att anmäla (Paret) Trådstartaren och följet av runkgubbar om jag träffar på dem i sommar med den här typen aktivteter. Hoppas ni andra gör detsamma.
Det kommer vi självfallet att göra om vi ser den typ av aktivitet som TS fantiserar om. Tror visserligen att risken är väldigt liten att träffa på just TS i något sådant sammanhang men det finns andra som better sig respeklöst och enda chansen att få stopp dessa ofog är att anmäla till polisen så 11414 ligger som snabbval i mobilen och mobilen är självklart lättillgänglig så man med kameran kan dockumentera det hela inför den kommande anmälan. Vet i tusan om inte dessa bilder också av rent misstag även kommer att hamna eroprofile också och kanske med ett litet länktips på flashback. Min magkänsla är dock att TS endast är en så kallad nätrunkare som startat denna tråd i syfte att få lite runkmaterial, när detta sket sig börjar han i stället svammla massa dummheter.