Inlägg från: Anonym (Paret) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Paret)

Knulla - gruppsex på nakenbad?

Hej!

Vi är ett väldigt sexintresserat par som för varje sommar blir mer och mer nyfikna att utforska andra par på nakenbad?

Sägs att det på vissa stränder är väldigt lätt att få kontakt?

Någon mer erfarenheter och tips att dela med sig?

Vilka stränder gäller?

• Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?
  • Anonym (Paret)
    Anonym (My) skrev 2017-03-29 12:43:31 följande:

Det finns många trevliga nakenbad runt om i Sverige. Jag och min sambo besöker gärna dessa. Vi gillar både att bara bada nakna och att interagera med varandra och andra personer. Dock så är det oerhört viktigt att ha respekten för andra människor. De officiella nakenbaden innebär att det är människor där som valt nakenheten som en livsstil, nudister eller naturister. Det innebär också att det finns en del barn på dessa stränder vilket absolut inte gör det aktuellt eller inbjuder till sex.
    Vissa mer inofficiella nakenbad går det dock att ha det lite mysigt på om man lägger sig lite i skymundan. Även om vi mest sett enstaka par i buskarna/sanddynerna så är jag övertygad om att det händer en hel del som kanske inte är så synligt och att folk interagerar med varandra  ;) Man får dock vara beredd på alla dessa män (vanligtvis i keps) som cirkulerar runt runt i jakt på något de kan beskåda samtidigt som de runkar. Gillar man det så är det ok annars kan det vara störande. Vi tycker att Mellbystrand är den bästa stranden om man vill ha lite skoj. Där finns också en del som är för swingers.
    Annars är det ett tips att åka utomlands. Cap Agde är populärt om man vill ta ut svängarna lite mer.

Jo, vi har hört talas om patrullerande runkgubbar på nudiststränderna.

Ska sälja in en idé till min fru om att hon blir tagen av två-tre män samtidigt som ett gäng män bildar en ring omkring dem.

Se henne bli tagen av flera män samtidigt som åskådarna runkar.

Sedan vill jag stå en bit bort och bevaka.

Måste bara lägga fram det här på ett bra sätt, men kan även tänka mig andra konstellationer där min kvinna har sex med andra män.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-29 21:37:29 följande:

Det finns en del barn och ungdomar på naturiststränderna och ännu fler av dessa skulle kunna besöka dem om man bara fick vara fredad.

Tyvärr så förstör "runkgubbar i keps" den möjligheten. Och det blir inte bättre av att vissa människor tror att man kan knulla fritt på stranden, vilket i sin tur drar till sig ännu fler runkgubbar. Mellbystrand har råkat väldigt illa ut, då man har tappat många badande naturistfamiljer. Det är dags att ta krafttag med polisanmälningar.

Kanske behövs patrullerande runkpoliser på stränderna?

Vad är meningen med en polisanmälan som med 100 % hamnar i papperskorgen?

Såklart man har rätt att pippa i det fria om man gör det på ett snyggt sätt och absolut inte mitt bland folk.
  • Anonym (Paret)
    kåtlisa skrev 2017-03-29 21:55:51 följande:
    Självklart är inte en naturiststrand någon frizon, utan svensk lag gäller även på en naturiststrand. Sunt förnuft och respekt för andra är lika självklar där som på andra platser. Ett litet samtal till farbror blå kan var lösningen och också bli rejält kostsamt för runknissar som inte begriper bättre.

www.jp.se/article/man-onanerade-pa-nudiststrand-flera-ganger/
    Har polisen tid att åka på runklarm?

Tror jag knappast.
  • Anonym (Paret)
    kåtlisa skrev 2017-03-29 22:22:03 följande:
    Kan inte svara på hur man prioriterar i hela landet men här i Småland tar man i alla fall anmälningar om sexuellt ofredande på största allvar och man gjorde flera besök på stranden i Baskarp innan man fick tag på runknissen.
    Då kan man säga att det blev "dyra drag" för Runk-Nissen.
  • Anonym (Paret)

Du döms till 50 dagsböter á 50 kronor för 50 runkdrag"

Allvarligt, såklart vi tänker hålla till långt från där familjerna är. Gillar tanken att helt främmande män tar hand om min fru och att andra ser på.

Om det nu blir något, har ännu inte lanserat upplägget för

Vill dock inte hamna på lokaltidningens förstasida.

• Anonym (Paret)
    Anonym (Swingerklubb) skrev 2017-03-30 09:17:13 följande:

Det är absolut inte ok att ha sex eller att ofreda folk på ett naturistbad lika lite som det är ok att göra det på ett bibliotek eller annan ofentlig plats. Svensk lag gäller även på naturistbad och det är samma krav på att visa hänsyn och aggera som en vuxen människa.

Min flickvänn och jag är både naturister och swingers och tycker om att krydda sexlivet på olika sätt men om vi får för oss att ha sex ute och kanske tillsamnas med andra löser vi det på annat sätt än att ofreda naturister på deras badstrand.

Tyvärr blir det mer och mer så att man handgripligen får avvissa folk från stränderna. Har personligen inget problem med att göra det. Vi har oftast våra hundar med oss och som gammal biker och väktare har jag som sagt inget problem med detta och för personer som inte känner för att lösa det själva är min absoluta rekomendation att ringa 11414. Det är tyvärr enda sättet för oss som vill sola och bada nakna att ta till krafttag mot individer som skapar otrevnad och otrygghet på stränderna.

Jag och min fru har inte avsikt att ofreda andra på nakenbad. Den biten sköter invandrarna från Mellanöstern i vår hemstad.

Vi är för övrigt två hederliga, ostraffade och skattebetalande svenskar.

Såklart man inte gökar loss mitt bland andra människor utan en bra bit bort.

Pratade lite med min fru igår och hon är positivt inställd. För att det ska bli extra tryggt har vi med oss några vänner så vi blir ett team tillsammans.

Blir så kåt av tanken att hon ligger i en sanddyna och onanerar varefter främmande karlar kommer och sätter på henne.

Längtar verkligen till sommaren 2017!

• Anonym (Paret)
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-30 21:48:33 följande:
    Vi alla skiter väl i era invandrarproblem eller om ni betalar skatt. Vad har det med saken att göra???

Ingen har hellar påstått att just NI ofredar folk! Det är erat ev knullande (en bit bort?) som är problemet. Det i sin  tur drar till sig människor (läs: veta medelåldersmän i med keps) som ofredrar barn och kvinnor genom springa fram och tillbaka längs stränderna dragandes i sina erigerade penisar. Många har tyvärr blivit skrämda av detta och lämnat stränderna för att i stället börja bada textil. Oansvarigt och respektlös är bara förnamnet.! Jag vill uppmana att alla naturister ringer 11414 i sommar, så fort de personerna här dyker upp, så vi kan få hjälp rensa bort den här sketen en gång för alla och få våra nakenbadstränder tillbaka. Svensk lag gäller på naturiststränderna. Tack för ordet!
    Tycker man kan fokusera på riktiga problem, de som invandrarna skapar.

Tror det här blir bra. Jag och hustrun och några vänner ska skapa magisk beachsex 2017!

Och vi kommer inte störa någon.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Spanien) skrev 2017-03-31 13:08:20 följande:

Jag är naturist och går gärna till nakenbad men något knullande där vill jag inte vara med om eller tvingas se att andra håller på med. Sköt sådant någon annanstans, tack!

Väldigt vad det här väckte känslor. Och min fru vill verkligen. Vi längtar båda två. Ta det lugnt, finns långa och stora stränder och utrymmen för avskildhet. Mellbystrand verkar vara nummer 1. Blir en självklar destination i sommar! Nu ska jag iväg och köpa röda band och sommarens röda runkkeps.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Spanien) skrev 2017-03-31 13:08:20 följande:

Jag är naturist och går gärna till nakenbad men något knullande där vill jag inte vara med om eller tvingas se att andra håller på med. Sköt sådant någon annanstans, tack!

Väldigt vad det här väckte känslor. Och min fru vill verkligen. Vi längtar båda två. Ta det lugnt, finns långa och stora stränder och utrymmen för avskildhet. Mellbystrand verkar vara nummer 1. Blir en självklar destination i sommar! Nu ska jag iväg och köpa röda band och sommarens röda runkkeps.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-30 08:18:09 följande:
    Mellbystrand, har hundbad, textildel samt naket. Inget av dessa är det tillåtet att ha sex på, och har aldrig varit. Den lokala naturistföreningen NF Gränsbygden arbetar aktivt för att Mellbystrands nakendel skall vara en plats för hela familjen att besöka och känna sig trygg på.
    Mellbystrand blir det i sommar och sedan nakenbadet i Halmstad, inte så långt mellan dessa bad.

Kan bli en härlig sexturné i södra Sverige!

Kanske även Böda Sand innan det bär av hem igen!

Några dagar på varje ställe är planen!
Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?