• Anonym (Jaget)

    Hur gammal var du när du fick ditt första barn?

    Hur gammal var du när du fick ditt första barn? Vad var det för kön och när fick du nästa barn?

  • Svar på tråden Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
  • Djurvän03
    Anonym (19) skrev 2017-03-29 22:03:24 följande:

    Jag är 19 och väntar en flicka :)


    Men för bövelen, du håller ju på att förstöra din ungdom fattar du väl? Iaf jag var 29 med första barnet, pojke och 33 med andra barnet, flicka.
  • Anonym (19)
    Djurvän03 skrev 2017-03-29 22:07:28 följande:

    Men för bövelen, du håller ju på att förstöra din ungdom fattar du väl? Iaf jag var 29 med första barnet, pojke och 33 med andra barnet, flicka.


    Men vem är du och bestämma när man ska skaffa barn? Jag vet att jag är ung. Detta var oplanerat och vi skyddade oss. Jag extrajobbar så lite pengar har jag, dessutom Jobbar min kille heltid. Problem?
  • Anonym (S)
    Djurvän03 skrev 2017-03-29 22:07:28 följande:

    Men för bövelen, du håller ju på att förstöra din ungdom fattar du väl? Iaf jag var 29 med första barnet, pojke och 33 med andra barnet, flicka.


    Riktigt genomtänkt kommentar.

    Var 22 när jag fick första.
  • Anonym (S)
    Anonym (19) skrev 2017-03-29 22:12:37 följande:

    Men vem är du och bestämma när man ska skaffa barn? Jag vet att jag är ung. Detta var oplanerat och vi skyddade oss. Jag extrajobbar så lite pengar har jag, dessutom Jobbar min kille heltid. Problem?


    Lägg inte ner någon energi på idioter.
  • Djurvän03
    Anonym (19) skrev 2017-03-29 22:12:37 följande:

    Men vem är du och bestämma när man ska skaffa barn? Jag vet att jag är ung. Detta var oplanerat och vi skyddade oss. Jag extrajobbar så lite pengar har jag, dessutom Jobbar min kille heltid. Problem?


    Jag förstår att du har attitydproblem så spydigt som du svarar. Barn ska inte ha barn.
  • Djurvän03
    Anonym (S) skrev 2017-03-29 22:13:26 följande:

    Riktigt genomtänkt kommentar.

    Var 22 när jag fick första.


    Och varför få barn så tidigt? Det är inte bråttom och ni unga föräldrar ver inte riktigt vad ni ger er in på.
  • Anonym (S)
    Djurvän03 skrev 2017-03-29 22:19:24 följande:

    Jag förstår att du har attitydproblem så spydigt som du svarar. Barn ska inte ha barn.


    Varför är du elak? Får det dig att känna dig bättre? Får det henne att känna sig bättre?

    Man är inte barn när man är 19 för övrigt.
Svar på tråden Hur gammal var du när du fick ditt första barn?