• Lillaskrutt80

Gravid?

Hej på er!

Jag och min sambo försöker att bli gravida och idag gjorde jag ett gravtest med clearblue early detection (med dagens första urin) och fick 2 streck, det ena något svagare än det andra, men det står ju klart o tydligt i beskrivningen att det inte spelar nån roll, får man 2 streck är man gravid ????

Jag bifogar en bild på testet och vill gärna höra era svar och funderingar ????

Om jag inte skulle vara gravid så ska jag få mens till helgen, så enligt mig själv så har jag inte testat med detta testet för tidigt, då man kan göra det upp till 6 dagar innan mens

Detta är så spännande!! Jag vill göra ett test till men man kanske ska vänta några dagar?

Mvh //Linda

Ps hur lägger man till en bild?

• Svar på tråden Gravid?
  • Glader90

Grattis!:) de du skulle kunna göra är att köpa ett digitalt CB test ,de gjorde ja och då kändes de bättre då de stod gravid:)

• Lillaskrutt80

Oh shit! ????????????????

Så roligt!!

Var nästan helt säker på att det inte hade tagit sig denna gången, så detta kom som en liten chock, fast en bra chock ????????

Nu vill jag ju på o köpa ett vanligt test och testa imorrn igen????????

• Lillaskrutt80
    Glader90 skrev 2017-03-28 10:00:52 följande:

Grattis!:) de du skulle kunna göra är att köpa ett digitalt CB test ,de gjorde ja och då kändes de bättre då de stod gravid:)

Ja jag får nog faktiskt göra detta ????
  • Preet90
    Lillaskrutt80 skrev 2017-03-28 10:02:31 följande:

Oh shit! ????????????????

Så roligt!!

Var nästan helt säker på att det inte hade tagit sig denna gången, så detta kom som en liten chock, fast en bra chock ????????

Nu vill jag ju på o köpa ett vanligt test och testa imorrn igen????????

Köper du idag så kommer du helt klart få " gravid" på digitala testet :)
    Jag hade mycket svagare streck när jag tog CB digital, lycka till :)
  • Lillaskrutt80

Ok, tack, ska åka och köpa ett om en stund, men hur ska jag kunna hålla mig tills imorrn bitti med o testa igen, måste man det? Haha kanske köper 2 st nu till och med, det till idag o ett tills imorrnbitti ????????

• Glader90
    Lillaskrutt80 skrev 2017-03-28 10:53:49 följande:

Ok, tack, ska åka och köpa ett om en stund, men hur ska jag kunna hålla mig tills imorrn bitti med o testa igen, måste man det? Haha kanske köper 2 st nu till och med, det till idag o ett tills imorrnbitti ????????

Ja tog de digitala testet samma dag som när ja plusa med ett vanligt test:) men då hade ja 4 dagar kvar till Bim :)
  • Preet90
    Lillaskrutt80 skrev 2017-03-28 10:53:49 följande:

Om du köper CB digital så får du två test :) Ta det ena nu och det andra imorgon. Jag tog mitt första CB vid 17.00 tiden och det andra två dagar senare. Det första visade "gravid 1-2" och samma på det andra. Det känns bara mycket bättre med digitala testet än strecket. Testet kostar 200kr men är värd varenda krona :) Ditt streck är tydlig så du kommer få ett plus direkt :)
Svar på tråden Gravid?