• Tröttajocke

    Städmaterial

    Hej alla!

    Har försökt hitta sidor på nätet som säljer städprodukter till privatpersoner till ett vettigt pris men hittar inga. Finns någon här som handlar från nätet sånt och vad har ni för erfarenhet samt vilka sidor handlar ni från?

  • Svar på tråden Städmaterial
  • Carambolan

    Är det några särskilda specialprodukter du är ute efter? Jag städar med microfiberdukar och moppar från clas ohlsson och såpa kan man ju köpa på ica.

  • Tröttajocke

    Hej,


    Nej inget speciellt, generellt. Har lite svårt att ta mig till fysiska butiker. Clas Ohlsson har ju webbshop så det fungerar. Vet du några andra sidor som har större sortiment?

    Tack på förhand

  • Ulvisluris

    Är det några specialgrejer du behöver? (Tänker ungefär som Carambolan - såpa och microdukar finns på typ ICA.)

  • Ulvisluris
    Tröttajocke skrev 2017-03-28 12:05:35 följande:

    Allt som behövs inget speciellt. Såpa, microdukar, moppar, handskar osv. Ica har väl ingen webbshop? Hittade mathem.se, dom verkar ha det mesta


    Aha, du tar dig inte till mataffären heller, jag hade inte kopplat det! Bra att du hittade ett ställe iaf.
  • Anonym (Anna)
    Städshop.se har stort utbud av all typ av städmaterial till både privatpersoner och proffs till bra pris utan krångliga avtal. Jag köper all förbrukningsmaterial till mitt lilla företag hos de. Kyss
  • Richi3

    Anna ovan. Tackar, ska genast spendera all min inkomst här hädanefter!
    +1

Svar på tråden Städmaterial