• Femhen­ist
    Äldre 28 Mar 13:10
    5732 visningar
    12 svar
    12
    5732

    Förälder med hemmavarande barn-Hur mycket jobbar du?

    Du tycker att det är kul att ställa frågor eller?

    Du blir bättre, men av vilken anledning ställer du denna fråga? Statistiskt säkra siffror finns att hämta hem hos SCB. Sök efter "På tal om kvinnor och män". Du måste inte spamma FL med struntfrågor bara för att du tycker det är roligt att fråga.

  • Femhen­ist
    Äldre 28 Mar 16:04
    #5
    Anonym (VadDuGnällerKärring) skrev 2017-03-28 13:51:47 följande:
    Å du tycker det är kul att gnälla eller?!
    Japp! Det är liksom allas ansvar att ge uttryck för när vi tycker att något är förbannat jobbigt eller korkat. Även du tar på något vis ditt ansvar för att stämma i bäcken när du ser att jag gnäller. För visst är det för jävla jobbigt med folk som gnäller, så viss förståelse har jag även för dem som gör som du just gjorde.

    ..men just dig har jag kanske inte så mycket till övers för ändå. Mitt "gnäll" på de helförvirrade frågor som Svensksommar83 ställer lämnar fältet öppet för en straffspark, och du tar chansen. Men du har liksom inget i sak att komma med, utan du greppar det där halmstrået, att jag minsann ska få smaka min egen medicin. OK, du visar att du har IQ över 65, men inte så mycket mer. Vad har du att komma med? Var mitt ifrågasättande av hennes frågeställning befogat eller ej? Är det inte sant att man kan hitta statistiskt säkerställda siffror hos SCB?
Svar på tråden Förälder med hemmavarande barn-Hur mycket jobbar du?