Första sparkarna
Hej! Jag undrar i vilken vecka ni va/är i när ni kände dom första sparkarna? Och är det några fler som är beräknade till september? Vore kul om de fanns några man kunde följas åt med, och prata med som ska ha i samma månad ????
Hej! Jag undrar i vilken vecka ni va/är i när ni kände dom första sparkarna? Och är det några fler som är beräknade till september? Vore kul om de fanns några man kunde följas åt med, och prata med som ska ha i samma månad ????
Är också född -96 och ska ha bebis i september!:)
Antog bara att du är 96a då det stod i namnet ;) kanske inte är så haha!
Jo jag är 96a, åh va roligt! Vilket datum är du beräknad till? ????
12 så som det ser ut nu, men lär väl flyttas någon dag eller så vid RUL som jag ska göra nästa torsdag! Vilket datum har du BF?
Jaha okej, jag har den 15e som de ser ut nu :) ska på RUL den 24 April å kommer säkert bli fram flyttad :) vart bor du då?
jag kände första i vecka 16 :)!
Inte så långt ifrån :D jag bor uppe i Umeå, dudå?
#6 jaså? Åh jag är i v16 nu så hoppas få känna av de snart ????
Haha oj jag bor i Skaraborg ????
Haha ja det är ju en bra bit ifrån!
Hur har du mått hittills då?:)
Haha jaa verkligen :p jag har mått bra än sålänge faktiskt, har fått lite foglossning senaste veckan, men förutom de så mår jag bra :) själv då?
Jag har oxå bf i september,närmare bestämt 30e,men kan oxå bli ett oktoberbarn ;)
Har inga symptom vilket är skönt,men varit på kub den 20/3 o allt såg jättebra ut!
Första rörelserna: ca v 16.
Första sparkarna: ca v 20.
Åh va roligt med en till som ska ha i september :D skönt att det såg bra ut! :)
Väntar spänt på att få känna första rörelserna/sparkarna så hoppas på att de kommer snart :)
En till som ska ha i september. Har gjort två VUL som visar omkring 9/9 men återstår att se vad RUL säger nästa vecka :)
Jag kände första rörelserna väldigt tidigt denna gången.... Är ju mer som fladder och små pet såhär i början men redan för 3 veckor sedan (vecka 14)började det. Känner dock långtifrån ofta - det kan gå flera dagar emellan och fortfarande är det väldigt svagt. Det ger mig dock hopp om att slippa ha moderkakan i framvägg som jag hade med första barnet då jag knappt kände något alls än svaga rörelser under hela graviditeten och första rörelsen kändes då i v 22-23 ca. Nu ligger den dock rakt nedåt vilket inte heller är så kul men jag hoppas på ett förbättrat läge under graviditetens gång.
Åh va roligt! Längtar så himla mycket timl jag börjar känna rörelser och sparkar och att det faktiskt är någon där inne. Känns så overkligt men underbart :D
Hej hej
Är oxå beräknad i september (29:e) :)
Med första barnet kände jag sparkarna i vecka 22-23 med 2:a i vecka 18, 3:e I vecka 16, 4:e kom första fladder i vecka 13 och sparkar i vecka 16, med denna har jag nog kanske känt lite fladder men så sällan så det är osäkert (är i vecka 14 nu) :)