• Anonym (Klient)

Ngn som har erfarenhet med Advokat Peter Zeijersborger?

Jag har anlitat dem, dock inte Peter utan fick en annan advokat. För mig har dem varit superbra. Engagerade! Fick direkt mail om något hänt och fick alltid snabba svar om jag hade frågor eller liknande. Upplevde att jag fick bra stöd när det var stök om jag skulle få någon rättshjälp eller inte med mera. Bra formulerade brev till tingsrätten o.s.v.

Min tvist är förvisso inte klar ännu, men jag har "vunnit" det interimistiska beslutet. Den advokaten jag har håller inte till i Göteborg dock.

• Anonym (Klient)
    abovePolitico2017 skrev 2017-03-30 14:01:12 följande:
    Det låter ju bra att man fick hjälp och de var snabba med svar. 
    Var befinner sig din advokat? 
    Jag undrar också vad tar de för timkostnad? Vet du möjligen vad Peter tar för varje timme?
    Malmö, men det verkar vara en jurist/junior som övriga i tråden nämner. Hade faktiskt ingen aning om detta när jag anlitade dem. Men min har som sagt varit superbra. Som sagt, väldigt engagerad i mitt fall och jag tyckte hon var toppen på alla muntliga förhandlingar. Lite mindre än 1 600 kr har jag betalat för första mötet, därefter fått små summor att betala lite efter hand vilket känns skönt. Ingen stor klumpsumma när fallet är avslutat.
Svar på tråden Ngn som har erfarenhet med Advokat Peter Zeijersborger?