• Anonym (Bella)

Är detta början på missfall? *Varning äcklig bild!!*

Har haft såhär i någon vecka nu. Ingenting i trosorna men kommer på pappret när jag torkar mig.
    Vissa dagar ingenting alls, andra dagar som på bilden. Ingenting rött, gjorde ont som mensvärk för ett par veckor sen i någon dag men ingenting nu. Vad säger ni? Har ni varit med om liknande? Bör jag söka vård?

/Bella
  • Svar på tråden Är detta början på missfall? *Varning äcklig bild!!*
  • Anonym (Py)
    Anonym (Bella) skrev 2017-03-30 15:46:37 följande:

Har haft såhär i någon vecka nu. Ingenting i trosorna men kommer på pappret när jag torkar mig.
    Vissa dagar ingenting alls, andra dagar som på bilden. Ingenting rött, gjorde ont som mensvärk för ett par veckor sen i någon dag men ingenting nu. Vad säger ni? Har ni varit med om liknande? Bör jag söka vård?

/Bella

Japp, nu är det kört.
  • Anonym (Bella)
    Anonym (Py) skrev 2017-03-30 15:50:14 följande:
    Japp, nu är det kört.
    ?
  • HotPink

Det e ju gammalt blod om det är mörkt.. Dessutom kan du blöda lite då å då under en graviditet. Känner du dig orolig ska du givetvis kontakta din bm. Att du får ont är oxå vanligt.

Vilken vecka är du i?

• Anonym (Bella)
    EpicNurse skrev 2017-03-30 16:18:51 följande:

Vilken vecka är du i?

HotPink skrev 2017-03-30 16:23:29 följande:

Det e ju gammalt blod om det är mörkt.. Dessutom kan du blöda lite då å då under en graviditet. Känner du dig orolig ska du givetvis kontakta din bm. Att du får ont är oxå vanligt.

Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 7, så det är väldigt tidigt. Därav oron :(

• HotPink

Det är ju inte nytt blod utan gammalt, men kontakta din bm så får du veta säkert.

• Anonym (Bella)
    HotPink skrev 2017-03-30 16:46:25 följande:

Det är ju inte nytt blod utan gammalt, men kontakta din bm så får du veta säkert.

Är det alltid ofarligt med brunt blod då?
  • HotPink
    Anonym (Bella) skrev 2017-03-30 17:00:09 följande:

Är det alltid ofarligt med brunt blod då?

Vad jag fått förklarat till mig så är brunt blod gammalt blod och ingen fara. Men känner du dig osäker ska du ringa din bm.
  • Anonym (Mamma)

Ja brunt blod är gammalt men det är ju inte mindre farligt för det, för även om det är gammalt när det kommer ut har ju en blödning skett

Ts jag har blött i flera av mina graviditeter.det har blivit både barn och MF så helt omöjligt att säga i sitt fall

Svar på tråden Är detta början på missfall? *Varning äcklig bild!!*