Spökstreck??
Hej snälla kan nån hjälpa mig, ser jag och mannen bara spöstreck? ????
Det ska vara ett rakt streck som kontrollrutan, alltså inte ett +
Hej snälla kan nån hjälpa mig, ser jag och mannen bara spöstreck? ????
Det ska vara ett rakt streck som kontrollrutan, alltså inte ett +
Ser inte ens ett spökstreck.
Kan ana något väldigt svagt och svårt att säga om de är grått eller blått, som det ser ut nu skulle jag inte tolka det som positivt men vi hoppas de blir tydligare om någon dag.
Vilken dag i cykeln är du på?
Det är helt blankt.
He
l
h
Helt blankt är det väl inte?? Väldigt väldigt svagt ser vi.. men vi kanske inbillar oss?
Kan ana något väldigt svagt och svårt att säga om de är grått eller blått, som det ser ut nu skulle jag inte tolka det som positivt men vi hoppas de blir tydligare om någon dag.
Vilken dag i cykeln är du på?
Det är helt blankt.
Ingen aning, pco och oregelbunden mens.. men 8 veckor sen sist och så länge har de aldrig gått så därför jag prövade ikväll.
Utan blixt ser dom ut så här, vi kan inte se i syne? :(
Nu däremot ser jag något väldigt svagt. Avvakta några dagar och prova igen
Utan blixt ser dom ut så här, vi kan inte se i syne? :(
Åh man hoppas o hoppas så man blir helt paranoid.. Men känns skönt att vi förhoppningsvis inte ser i syne.. Tack för svaren. Testade inte med morgonurin utan idag på em. Ska ta morgonurin nästa gång.
Hoppas nån fler kan svara.. Kan de vara hcg nivån som är så pass låg än? Eller att jag inte testade på morgonen?
Hoppas nån fler kan svara.. Kan de vara hcg nivån som är så pass låg än? Eller att jag inte testade på morgonen?
Jo hade även ett missfall vecka 10 för 6 veckor sen men blir neg på digitala och plus på detta.. så skumt
Jo hade även ett missfall vecka 10 för 6 veckor sen men blir neg på digitala och plus på detta.. så skumt
Ingen mens men har sällan mens på jag har pco.. max 1-2 ggr per år. Tycker de inte skulle synats på tidiga (trots väldigg svagt) om digitala är negativt. Ska ta ett nytt early om 1-2 dar men man spekulerar ju så förbannat... kroppen är ett mysterium.
Ingen mens men har sällan mens på jag har pco.. max 1-2 ggr per år. Tycker de inte skulle synats på tidiga (trots väldigg svagt) om digitala är negativt. Ska ta ett nytt early om 1-2 dar men man spekulerar ju så förbannat... kroppen är ett mysterium.
Jo men väntar o ser om testet blir tydligare eller ej först innan jag bokar tid.
Hej, vill så gärna höra vad fler tror om detta plus?