• Mimmi900

Spökstreck??

Hej snälla kan nån hjälpa mig, ser jag och mannen bara spöstreck? ????

Det ska vara ett rakt streck som kontrollrutan, alltså inte ett +

• Svar på tråden Spökstreck??
  • Carambolan

Ser inte ens ett spökstreck.

• Hallonfrossa

Kan ana något väldigt svagt och svårt att säga om de är grått eller blått, som det ser ut nu skulle jag inte tolka det som positivt men vi hoppas de blir tydligare om någon dag.

Vilken dag i cykeln är du på?

• Mimmi900

He

l

h

Helt blankt är det väl inte?? Väldigt väldigt svagt ser vi.. men vi kanske inbillar oss?

• Mimmi900
    Hallonfrossa skrev 2017-03-31 19:40:47 följande:

Kan ana något väldigt svagt och svårt att säga om de är grått eller blått, som det ser ut nu skulle jag inte tolka det som positivt men vi hoppas de blir tydligare om någon dag.

Vilken dag i cykeln är du på?

Ingen aning, pco och oregelbunden mens.. men 8 veckor sen sist och så länge har de aldrig gått så därför jag prövade ikväll.
  • Hallonfrossa
    Mimmi900 skrev 2017-03-31 20:34:29 följande:

Ingen aning, pco och oregelbunden mens.. men 8 veckor sen sist och så länge har de aldrig gått så därför jag prövade ikväll.

Det är inte helt blankt, men för svagt för att kännas säkert, ta ett nytt om någon dag :)
  • Linnis92

Nu däremot ser jag något väldigt svagt. Avvakta några dagar och prova igen

• Cykeltjejen
    Mimmi900 skrev 2017-03-31 21:18:19 följande:

Utan blixt ser dom ut så här, vi kan inte se i syne? :(

Svårt att ta kort på dem. Speciellt om strecken är svaga. Men dessa bilder tycker jag mig se ett streck! Vänta 48h och testa igen :)
  • Mimmi900

Åh man hoppas o hoppas så man blir helt paranoid.. Men känns skönt att vi förhoppningsvis inte ser i syne.. Tack för svaren. Testade inte med morgonurin utan idag på em. Ska ta morgonurin nästa gång.

• Mimmi900

Hoppas nån fler kan svara.. Kan de vara hcg nivån som är så pass låg än? Eller att jag inte testade på morgonen?

• Linnis92
    Mimmi900 skrev 2017-04-01 00:10:06 följande:

Hoppas nån fler kan svara.. Kan de vara hcg nivån som är så pass låg än? Eller att jag inte testade på morgonen?

Om det nu är positivt och så svagt så beror det på att hcg nivån är låg. Ta morgonurin nästa gång, och avvakta ett par dagar då är det förhoppningsvis starkare.
  • Mimmi900

Jo hade även ett missfall vecka 10 för 6 veckor sen men blir neg på digitala och plus på detta.. så skumt

• Rosenlarv
    Mimmi900 skrev 2017-04-01 10:57:01 följande:

Jo hade även ett missfall vecka 10 för 6 veckor sen men blir neg på digitala och plus på detta.. så skumt

Då kan det nog vara hcg kvar från missfallet tyvärr. Jag testade svagt positivt i två månader efter missed abortion i vecka 10. Men om du har haft mens sen dess borde det inte kunna vara hcg kvar. Sen är väl testet cb early de testen visar ju tidigare än digitala test.
  • Mimmi900

Ingen mens men har sällan mens på jag har pco.. max 1-2 ggr per år. Tycker de inte skulle synats på tidiga (trots väldigg svagt) om digitala är negativt. Ska ta ett nytt early om 1-2 dar men man spekulerar ju så förbannat... kroppen är ett mysterium.

• Linnis92
    Mimmi900 skrev 2017-04-01 13:51:29 följande:

Ingen mens men har sällan mens på jag har pco.. max 1-2 ggr per år. Tycker de inte skulle synats på tidiga (trots väldigg svagt) om digitala är negativt. Ska ta ett nytt early om 1-2 dar men man spekulerar ju så förbannat... kroppen är ett mysterium.

Fast får du olika svar kanske du ska boka tid på mvc istället? Ta ett där alt. Ultraljud för att fastställa
  • Mimmi900

Jo men väntar o ser om testet blir tydligare eller ej först innan jag bokar tid.

Svar på tråden Spökstreck??