Inlägg från: Anonym (Lång) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lång)

Extremt lång 11-åring. Agera?

Anonym (???) skrev 2017-04-03 20:57:52 följande:
    Så man ska alltså operera sina fullt friska barn så de slipper avvika från den stora massan för att det kan vara jobbigt i tonåren? Jag hoppas du skämtar.

Det man som förälder kan och bör göra är att ge barnet en god självkänsla och att inte vara fixerad vid detaljer i utseendet.
    Men nej, det handlar ju om ett helt liv efter tonåren också. Samhället är inte så anpassat efter extremt korta eller extremt långa. Operationen är väldigt enkel och görs verkligen inte på vem som helst utan barnet måste vara riktigt långt.

Tycker du det är lika fel att behandla extremt korta?
  • Anonym (Lång)
    Anonym (Seriöst) skrev 2017-04-03 21:00:13 följande:

Vad är det för fel på en man som är 210cm? Hade varit skillnad om det vore en kvinna! Träffade en herre på 206, jag själv är 175 och hade klackar, men snubben var mer än ett huvud längre än mig. Fuck vad våt jag blev i trosan, äntligen får man känna sig riktigt liten och kvinnlig.

Tro mig, han kommer att bli en kvinnomagnet!!!

Herregud. Nog för att detta är FL men är det verkligen allt man har att se fram emot i sitt liv. Att göra en kvinna kåt?

Fy fan vad sorgligt.
  • Anonym (Lång)
    Anonym (###) skrev 2017-04-03 21:08:55 följande:
    Det är det livet går ut på. I biologisk bemärkelse. Att få fortplanta sig. Och du borde vara glad ju fler kvinnor du kan attrahera för det innebär att dina chanser att fortplanta dig och föra dina gener vidare ökar. Snacka om att vara otacksam.
    Det gör mig inte ett dugg glad. Jag har lite större planer för livet än att vara knullbar.
Svar på tråden Extremt lång 11-åring. Agera?