Hur göra så han kommer och inte slaknar?
Jag och min partner har varit tillsammans ett halvår nu.. Han har hela tiden haft problem med att behålla ståndet och svårt att komma ibland. Han får lätt stånd med att behålla det är svårare.
Jag vet inte vad detta beror på och inte han heller. Ibland tar jag det personligt och blir ledsen men lyckas oftast att inte visa det. Han kan börja svettas enormt mycket under sexet och då slakar han också och måste vila. Då brukar jag ta över efter det när vilat upp sig och lyckas få honom hård igen genom att smeka honom, lägga mig på honom och hetsa upp honom med min kropp och närhet, rida honom. Men oftast så slakar han efter jag ridit en stund och då måste jag försöka få honom hård igen genom smekningar, oralsex och allt vad jag hittar på. När han är hård rider jag honom igen tills han slakar...
Ibland kommer han och då känns det härligt för oss båda. Jag har ibland svårt att inte ta det personligt. Jag tycker jag försöker med allt. Han får spruta i min mun också om han vill. Eller på mina bröst eller bak. Så inga krav att han måste spruta i mig men lite tycker jag att det är ett betyg på att jag lyckats göra det skönt för honom när han får orgasm och sprutar. Jag känner mig misslyckad då han inte sprutar.
Hur vill ni andra män med liknande besvär att er partner ska vara och göra i sängen för er? Jag är väldigt kåt och saknar känslan av att bara njuta av sex. Nu är det mest att jobba för att få honom behålla ståndet och det känns som att jag inte är tillräckligt bra kvinna eller bra i sängen. Han är överviktig och svettas lätt annars också. Han torde vara frisk annars. Han är inte fet utan normalt överviktig, väldigt attraktiv och snygg så jag tycker inte han kan ha komplex för sitt utseende i så fall för att han inte presterar tillräckligt bra i sängen.
Hur kan jag underlätta för honom och för oss båda?