• Sofie88

Missfall eller någon som varit med om samma...?

Hade fertila dagar feb 19,20,21 .äl den 22e och fertila dagar 23,24e

Vi hade sex flera gånger om dagen alla dagar

Några dagar efter äl har jag mått illa,molvärk som tusan .ett jädra humör .yrsel och magen har varit svullen sen 5-6dagar tillbaka

2kollegor har frågat om jag är gravid ????

För 2dagar sedan hade jag och min kille samlag på morgonen men det gjorde ont så vi avbröt det

1timme senare börjar jag blöda ,först brunt men sen klar rött

Blödde lite lite igår men idag är det mera..och nu ikväll kom en stor klump ut med levrat blod..????

Är så orolig för att det är missfall..min kille är lessen och tror att det är hans fel..någon som varit med om detta och varit gravid ändå...?

Min mens är beräknad den 8e och har aldrig kommit 1vecka tidigare under 5års tid

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-03 19:47
    Skrev fel månad..menade nu i mars..inte feb

• Svar på tråden Missfall eller någon som varit med om samma...?
  • Milou3

Ja jag har varit med om liknande fast då var min mens sen med 3 dagar. Dock negativt gravtest på bim, sen testade jag inte mer så vet ej om det blev tidigt mf. Men misstänker det.

Tyvärr kan du inte göra så mycket. Det kan ju vara en nidblödning trots klumpen.

Kanske ta ett test strax innan bim och kolla.

Om det är en nidis brukar det ta minst 3 dagar innan hcg är mätbart i urin.

• Milou3

Och din kille eller sexet har ingenting med din ev misstanke om mf att göra. Jag fick så i går efter sex, dock utan blodklump men i bland kan man ha sköra slemhinnor bara :)

• Sofie88

Okej tack för ditt svar

Men nu idag har jag blödit ganska mycket..inte lika mycket som min mens men ändå rikligt..

Har barn sen tidigare så vet hur det är o känns att vara gravid..o med mina symtom så va/är jag 99% säker på att jag va gravid nu ????

Ska ta ett test imorgon bitti och kolla..annars på lördag när det är bim

Svar på tråden Missfall eller någon som varit med om samma...?