Inlägg från: Anonym (Mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma)

Gör man så här?

Det är ju en jäkla tur att TS inte är lika slut i skallen som vissa här.

Det är mamman som gjort fel och jag hade gjort en anmälan på hennes sinnessjuka beteende.

TS har gjort helt rätt, hon kan ju inte låta flickan stå på trappan.

• Anonym (Mamma)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-04-04 07:47:31 följande:
    Word!

Jag förstår för mitt liv inte hur folk kan kritisera TS. Barnet känner sig tillräckligt oönskat.
    Inte jag heller.

TS har gjort rätt till 100%.

Flickan kan inte hjälpa att hennes mamma är en komplett ärthjärna.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-04-05 07:41:01 följande:
    Precis. Barn ska aldrig behöva lida för att vissa vuxna är idioter. Nu fick ju flickan lida ändå genom att vara sjuk och behöva sin mamma och pappa. Men värre hade det blivit om TS smällde igen dörren i ansiktet på henne. Då känner hon sig inte välkommen nånstans :(
    Nej det ska de verkligen inte behöva.

Det hade ju varit det värsta liksom, bara nej ingen vill ha dig.
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Bonusmamma) skrev 2017-04-07 08:44:33 följande:

Usch! Jag klarade mig inte från magsjukan. Lilla bebisen har nog klarat sig. K är hemma igen men som jag misstänkte så spelar det ingen roll vad han säger till henne för hon har absolut inte gjort något fel enligt henne själv. Han har ringt familjerätten och fått en tid snabbt. De har umgängesavtal som hon har bortsett från igen genom att lämna flickan här. Avtalet finns för att dottern behöver stabilitet och ett förutsägbart schema, något som mamman flera gånger bortsett från genom att lämna dottern hos andra. Förut har hon lämnat henne hos mor och farföräldrar, inte dykt upp vid hämtning som avtalat mm. Tillfällen då hon varit bjuden på fest, bokat resor, haft en det osv. Men så fort det ska diskuteras så slår hon ifrån sig och kan komma med bizarra uttalanden som att ja men om alla tycker att jag är en sådan kass mamma är det väl lika bra att jag tar livet av mig. Inför dottern oftast. Så familjerätten har varit väldigt bra hjälp tidgare. Hoppas att det funkar lika bra även den här gången.

Stackars dig men tur att bebisen klarat sig.

Pappan bör ju yrka på att ha boendet för mamman är ju värdelös som förälder och det grundar jag på hennes totala svek genom att säga sånt som att hon ska ta livet av sig framför sitt barn, att hon lämnar henne precis överallt.

Det är ett barn vi pratar om inte en guldfisk eller lampa.

Svar på tråden Gör man så här?