• Anonym (Svårt och hårt)

Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?

Det finns ju ett antal cuckoldtrådar här och det är väl 99% män som skriver i dom. Detta är ju en ständigt återkommande fetish hos många män. Men hur ser ni kvinnor på detta fenomen? Hur ser ni på en man som har cuckoldfantasier? Hur tänker ni om er egen man har en trigger på området? Hur skulle ni resonera om er man föreslog något sådant?

• Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?
  • Anonym (Mums)

Jag är kvinna, 35 år, och tycker tanken är riktigt sexig. Sen kan jag inte svara på om jag hade tyckt det om det verkligen var aktuellt. Men det tror jag

• Anonym (Lotta)

Skulle gärna ha med en extra man i sexet. Och njuta av att min man får se mig ha sex med en annan man.  (Iaf i fantasin, har aldrig blivit verklighet.)
    Men jag skulle absolut inte vilja se min man dominerad av en annan man.  
    Inte riktigt "cuckold" alltså.. 

• Anonym (Mrs Prefect)

Jag har fem älskare, varav fyra vet om att jag har tillåtelse för min man.. Den femte tror jag är otrogen med honom..
    Jag har tagit bilder/filmer och skickat till min man samtidigt som vi har sex, jag har berättat ingående hur skönt det var och hur stora sköna kukar de har (3 st har 21+ cm), men min man har inte varit med..
    Vi älskar det!

• Anonym (qq)

Jag är inte intresserad av att ha sex med nån annan än den jag är tillsammans med så för mig skulle han få ha sina sådana fantasier i huvudet i så fall, precis som jag kan ha fantasier jag tänker på men inte skulle vilja utföra i verkligheten. 

För många räcker det ju med att just fantisera. Inte säkert att utförandet av en viss fantasi faktiskt skulle bli så som man hade tänkt sig. Man kanske tom förstör sin fantasi om det går dåligt IRL.

• Anonym (asdfghjmn)

Jag älskade tanken av Cuckold när min man alltid nämde det och vi fantiserade att vi hade det i sängen. Vi använde dildos och sexdockor som jag hade sex med medans min man tittade på, Han älskade det och gick verkligen igång på det. Efter ett tag ville jag verkligen testa det på riktigt så vi besökte lite sidor BC Tinder men den sidan som fungerade bäst var www.knullparadiset.se det fanns gott om svarta män som ville knulla andra mäns fruar där så jag började chatta med en stilig svart man som hade en penis på 25 CM jag blev så kåt av tanken att den skulle gå in i mig så jag bjöd hem honom. Det var nog det skönaste sexet jag haft i mitt liv och jag njöt extra av att min man satt och tittade på och verkligen gick igång på det.

• Anonym (Busted)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-04-10 07:23:19 följande:

Jag har fem älskare, varav fyra vet om att jag har tillåtelse för min man.. Den femte tror jag är otrogen med honom..
    Jag har tagit bilder/filmer och skickat till min man samtidigt som vi har sex, jag har berättat ingående hur skönt det var och hur stora sköna kukar de har (3 st har 21+ cm), men min man har inte varit med..
    Vi älskar det!

Yeah right. 
  • Anonym (Busted)

Varför trollas det så mycket i trådar av den här typen? Vad ger det att ljuga anonymt på ett forum?

Jag är inte intresserad av en man som är så svag, underlägsen och otillräcklig att han vill att någon annan knullar mig. Tvärtom vill jag att han ska känna och tänka att han knullar mig så bra att jag aldrig kommer att snegla på en annan man ur den aspekten.

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Busted) skrev 2017-08-11 00:21:05 följande:
    Yeah right. 
    Vi kan bara leva det liv vi själva, förhoppningsvis, väljer...
  • Anonym (R)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-11 09:43:46 följande:

Vi kan bara leva det liv vi själva, förhoppningsvis, väljer...

Eller fantiserar om snarare.
  • Anonym (..)
    Anonym (Busted) skrev 2017-08-11 00:25:39 följande:

Varför trollas det så mycket i trådar av den här typen? Vad ger det att ljuga anonymt på ett forum?

Jag är inte intresserad av en man som är så svag, underlägsen och otillräcklig att han vill att någon annan knullar mig. Tvärtom vill jag att han ska känna och tänka att han knullar mig så bra att jag aldrig kommer att snegla på en annan man ur den aspekten.

"Jag, jag, jag". Ja det är din preferens. Är det så konstigt att tänka sig att andra människor har andra preferenser och böjelser än de du har?

Det finns så vansinnigt många konstiga (= för mig konstiga) saker som folk tänder på, att jag inte tycker detta verkar speciellt uppseendeväckande. Jag tror inte att de trollar, däremot kanske några är dåliga på att mäta...
Svar på tråden Kvinnor - vad tycker ni om cuckold?